به گزارش خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» از یزد، کتاب «مدیریت کاربردی علم و هنر» به همت دانشگاه علمی کاربردی یزد به چاپ رسید.
غلامرضا کارگر شورکی با اشاره به چاپ این کتاب گفت: کتاب «مدیریت کاربردی علم و هنر» حاصل تجربیات گروهی از اساتید رشته نوپای مدیریت تبلیغات تجاری است که در مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تدریس میشود.
وی افزود: اين مجموعه رمز و راز تاثیرات تبلیغات را میگشاید و برخی از ساز و کارهای روانشناختی بنیادین آن را توصیف میکند.
شوركي در پايان خاطرنشان کرد: این کتاب مشتمل بر 14 فصل و 190 صفحه است که در رابطه با مباحث کاربردی رشته مدیریت تبلیغات تجاری از ارتباط بین تبلیغات و فرهنگی تا کارگردانی تبلیغات را مورد بررسی قرار میدهد.