غول خدمت سربازی یا ارشد، شاید هم ازدواج دانشجویی!
باشگاه دانشجویان/
دوران جوانی که دوران تصمیم‌گیری هم نامیده می‌شود، سراسر دوران اتخاذ تصمیمات ریز و درشت است که برخی از آنها مسیر کل زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
تعداد نظرات: ۵
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
البته در مورد مشکلات حول مساله ازدواج شهید مطهری می فرماید:
خاصیت عصر جدید است که فاصله بلوغ طبیعی را با بلوغ اجتماعی و قدرت تشکیل عائله زیادتر کرده است. یک پسر موفق در دوران تحصیل که دانشگاه را بدون تأخیر و رد شدن گذرانده باشد، در 25 سالگی فارغ التحصیل می‏گردد و از این به بعد می‏تواند درآمدی داشته باشد. قطعاً سه چهار سال هم طول می‏کشد تا بتواند سر و سامان مختصری برای خود تهیه کند و آماده ازدواج دائم گردد. همچنین است یک دختر موفق که دوران تحصیل را می‏خواهد طی کند.
دو راه بیشتر باقی نمی‏ماند:
-جوانان را به حال خود رها کنیم و به روی خود نیاوریم؛ به یک پسر اجازه دهیم از صدها دختر کام برگیرد، و به یک دختر اجازه دهیم با دهها پسر رابطه نامشروع داشته باشد.
-راه دوم ازدواج موقت و آزاد است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
خدمت مقدس سربازی ...
بزرگترین جوکی که شنیدم ...
خدمت ضد اسلامی سربازی
زندگی جوانان رو داغون کنیم که برند لباس چرک بردارند اینور اونور کنند و صبح تا شب بیکار بشینند وقت و جوونیشون رو بکشند
سید امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
خب الان چکار کنم . اینا رو که خودمم میدونستم
مرتضی عوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
سلام
با اینکه نویسنده زحمت کشیده اند خیلی یادداشت قوی نبود و فقط شرح ما وقع بود تا ارائه راه کار....
ولی با این تفاسیر ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
به این قسمت دقت کنید:خدمت سربازی این غول بزرگ در زندگی پسران که البته این دوران به آن سختی و بدی هم که می‌گویند نیست و می‌تواند شامل تجارب بزرگی در زندگی یک جوان باشد و در مواردی دیده شده است که خدمت سربازی خود مقدمه اشتغال جوانان شده است.

پاسخ:دیده شدن نمونه هایی از میلیون که رفتن سره کار از خدمت میشود دلیل؟یه جوان در دوسال ماهی ششصدهزارتومن درامد داشته باشه و بخواد پس انداز کنه حداقل ده میلیون پول داره اما در سربازی عمر و قوای جوانیش صرف کارهای بیخود به اسم خدمت به نظام و انقلاب میشه.مثلا یکی از دوستانم وسط پادگان از یک آفتابه محافظت میکرد...سربازی اشتباهیست که آیندگان به خاطر آن تمام مسئولین را لعن خواهند کرد
ارسال نظرات
آخرین اخبار