آخرین اخبار:
کد خبر:۴۳۸۵۷۷

۹۶ درصد فعالیتهای این بانک به صورت غیر حضوری است

در راستای اجرای سیاست های توسعه ای در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات، ۹۴ درصد اسناد صادره در بانک سینا طی مردادماه جاری به صورت مکانیزه و از طریق درگاه های بانکداری الکترونیک صورت گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ به نقل از  روابط عمومی بانک سینا، با توجه به سیاست این بانک مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین و کاهش مراجعات به شعب، تنها 6 درصد اسناد در مرداد ماه به صورت دستی صادر شده و 94 درصد مابقی مکانیزه بوده است.
 

 بر اساس این گزارش، افزایش صدور اسناد مکانیزه در بانک سینا حاکی از استقبال هموطنان از تنوع خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک است. بانک سینا در حال حاضر متنوعترین خدمات بانکی را از بستر فناوری های نوین به هموطنان ارائه می کند که از آن جمله می توان به کارپوشه حقوقی، همراه بانک، همبانک و سیناسل (#727*)، اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار