آخرین اخبار:
کد خبر:۴۴۵۹۶۹
در راستاي تكريم ارباب رجوع در دانشگاه آزاد قزوين؛

موسي‌خاني بر ارتقاي كيفي خدمات‌دهي تاکید کرد

رئیس دانشگاه آزاد قزوین در راستاي تكريم ارباب رجوع در دانشگاه آزاد قزوين گفت: اگر خوب هستیم باید خوب‌تر شویم و اگر عالی هستیم باید عالی‌تر شویم و برای ارائه‌ خدمات بهتر نباید حد و مرزی قائل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موسی‌خانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و مدیران این دانشگاه گفت: بدون تردید موفقیت‌ها و حرکت رو به جلوی دانشگاه آزاد قزوین مرهون تلاش‌های خالصانه و بی دریغ تک تک مدیران، استادان، کارکنان و پژوهشگران نخبه‌ این دانشگاه است.

 

وی افزود: اگر امروز این دانشگاه جایگاه والایی به دست آورده و تبدیل به یک برند آموزشی شده و همچنان انتخاب نخست بسیاری از دانشجویان و جویندگان علم و دانش است، نشان از یک همت بلند و کار باکیفیت دارد.

 

رئیس دانشگاه آزاد قزوین با اشاره به کاهش آمار دانشجویان در کشور و مشکلاتی که برای آموزش عالی در این زمینه ایجاد شده است، تصریح کرد: در چنین شرایطی عامل کیفیت و متفاوت بودن می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد؛ ما از ابتدا بر ارایه‌ خدمات باکیفیت تاکید داشته ایم و خدارا شاکریم که توانسته‌ایم آن را در عمل هم اجرا کنیم.

 

موسی خانی ادامه داد: اما این مساله کافی نیست و ما باید همواره در راستای ارتقای کیفیت خدمات حرکت کنیم؛ اگر خوب هستیم باید خوب‌تر شویم و اگر عالی هستیم باید عالی‌تر شویم و برای ارائه‌ خدمات بهتر نباید حد و مرزی قائل شد.

 

وی با اشاره به برتري آماري دانشجویان ورودی این واحد نسبت به سایر واحدهای استان، خاطرنشان کرد: این استقبال اتفاقی نیست؛ بلکه ماحصل پیگیری، تلاش، تبلیغات، حضور استادان خوب و پیگیری مستمر امور توسط معاونين، مديران، استادان و كاركنان دانشگاه است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار