زاکانی: وزارت خارجه حتی یک سند هم ارائه نکرد/ کار هیئت رئیسه غیرمنطقی بود
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: کار هیئت رئیسه در مورد ارجاع طرح یک‌فوریتی برجام غیرمنطقی بود.
تعداد نظرات: ۱۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
زاکانی عزیز از اول مشخص بود که لاریجانی این حرکت را میزند شما و کمیسیون برجام بهتر است این موضوع را از طریق رهبری پیگیری کنید رهبر عزیز ما همیشه به خاطر این 2 عنصر که یکی در تعلیق و دیگری در دانشگاه آزاد به زحمت افتادند در این مورد هم ما پشتوانه رهبری هستیم و عمار گونه برای پاک سازی فتنه گران درخدمت شما و رهبر عزیزمان هستیم این مشکلات ناشی از مصلحت اندیشی(منفعت گرایی) در نهاد های نظارتی است که باعث شده چنین افرادی در سیاست حضور پیدا کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
دقیقا وقتی دیپلماسی مملکت اتفاقی میشه و کسی هم استیضاح نمیشه، وقت رای گیری برای فوریت طرح هم بطور اتفاقی مشکل فنی پیش میاد و بعد همدیگه اصلا وقت نیس برا رای گیری مجدد!
اگه خود ریاست مشکلی در درون خودش نداشت توهم تقلب و حمایت از موسوی برنمیداشت تو سال 88، روز قدس کمرشون درد میگیره، و... اینها چیزهایی نیس که آدم بالای 10سال روبشه باهاش گول زد! بله آقای لاریجانی یادمون میمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
با این اختلافات در خود مجلس، معلوم نیست که قرار است چه به سر این مملکت بخاطر برجام بیاید!!! به نظرم که تیم آقای زاکانی در این گزارش دهی ، روشی علمی را اجرا کرده اند نه روی هوا
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
واقعا مملکت را به چه قیمتی دارید می فروشید به قیمت خون شهدا روحانی و ظریف دوستی با آمریکا رو با میراث جوانان معامله کردید و الان لاریجانی بخاطر پستشون دارن حماییتتون می کنن مطمئن باشید نتیجه عدم صداقت با ملت خودتون رو خواهید دید ضمنا به نظرم شما همیشه نظراتی رو منتشر می کنید که به مذاق شما خوش بیاید من 100 تا پیام گذاشتم اما تا حالا هیکدام رو منتشر نکردید و دلیلش هم مشخصه حرف حق با کتمان بشه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
پزشکیان از اول تا آخر فقط یه حرفو تکرار کرد: "اگر از روش علمی جلو بریم درسته، روش غیر درست نتیجه غیر درست میده"
چه جایی که ازش سوال کردن چه جایی که خواست نظر بده چه... همش همینو تکرار کرد، یه کلمه نظر درست حسابی نداد فقط خواست به زور از برجام حمایت کنه.
اینا کلا میخوان با سفسطه و شلوغ کردن و بحثهای غیرمنطقی و هوچی گری به زور برجام رو تصویب کنن (و به ملت تحمیل)!
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
شک نکن که اینها فراماسونر هستند. ببین کی گفتم
این خط ---- اینم نشون +---
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
البته حرف ایشان حرف بدی نبود شاید کمی افراطی به روش کمی و عددی تکیه می کردند
ضمن اینکه آقای زاکانی نیز در موارد مهمی مثل اینکه چه مباحثی در مورد اینکه اگر تحریمها ادامه یابد مطرح شد، جواب مرتبطی ندادند.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
هیئت رئیسه مجلس به سیم آخر زده اند و هر چه در آستین دارند در حال رو کردن هستند. بالاخره این افراد نقاب اصولگرایی را از چهره خود برداشته و سیمای حقیقی خود را نمایان کردند. آقایان بهای برداشتن این نقاب ، بی آبرویی شما خواهد بود. صبر کنید و نظاره کنید !!! برای انحراف افکار عمومی هرچه میتوانید ریسمان بر زمین بچرخانید اما بدانید اژدهای موسی همه را خواهد بلعید. این مردم ایمان به خدای موسی دارند.
p
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
سلام خسته نباشید.کاش به جای مجلس از خود مردم سوال می کردن که چه باید کرد.فکر کنم احساس مسولیت مردم بیشتر است.البته کمال تشکر را از افراد زحمت کشمان داریم.همه چیز رو به خدا می سپاریم.
صفا
Germany
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
این از دولتمون اینم از مجلسمون، خداییش شماها که همه عمری ازتون گذشته از مرگ نمیترسید؟ از عقاب الهی؟ آقای ابوترابی که رانت نام مرحوم ابوترابی عزیز رو میخورید و شما آقای لاریجانی از قیامتتون نمیترسید؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
دکتر سلام نامرده اگه یک بارهم شده لاریجانی رادکترترین دکتر هفته نکنه
دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
نکنه هیئت رئیسه همانند روحانی نظرش این است که باید کدخدا را دید تا مشکلات حل شود حدود 2 ماه کمیسیون برجام با تلاشهای زیاد به یک گزارش جامع رسیدند ولی هیئت رئیسه قبول نکرده و به کمیسیون امنیت ملی ارجاع دادند این چه جور مجلس داری است کاری نکنید که مثل انتخابات 92 با تشتت نامزدها ،اصلاح طلبان مجلس ششم دیگری را تشکیل دهند خدا بدادمان برسد.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار