به هيچ عنوان شكايتم عليه موسوي را پس نمي‌گيرم
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۰۹۲
كوچك‌زاده در گفت‌وگو با «شبكه خبر دانشجو»:

به هيچ عنوان شكايتم عليه موسوي را پس نمي‌گيرم

نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به شكايت نمايندگان مجلس از موسوي گفت: به هيچ عنوان شكايتم را پس نمي‌گيرم؛ زيرا به عنوان يك شهروند حق شكايت دارم.

مهدي كوچك زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، با بيان اينكه ضرورتي به جمع آوري امضاي صد نفر از نمايندگان مجلس براي شكايت از موسوي نبود، اظهار داشت: حتي اگر يك نفر از موسوي شكايت مي كرد، قوه قضائيه مسئول رسيدگي به اين شكايت مي شد.

وي در خصوص امضا نكردن باقي نمايندگان گفت: امضاي نكردن اين شكايت نامه به معناي عدم موافقت نمايندگان با اين مسئله نيست.

نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به روند دادگاه اغتشاشات اخير اظهار داشت: اميدواريم رئيس قوه قضائيه تحت تاثير قرار نگيرد و دادگاه، روند قبلي خود را طي كند.

كوچك زاده تاكيد كرد: دادگاه ها بايد برگزار شوند تا كساني كه كشور را به سوي ناامني و اخلال بردند، محاكمه شوند.

وي با اشاره به سوء استفاده برخي از رسانه ها از سخنان مقام معظم رهبري در خصوص دادگاه ها گفت: رهبر معظم انقلاب تاكيد داشتند كه اعترافات يك فرد براي فرد ديگر حجت نيست، اما برخي رسانه به دنبال اين موضوع بودند كه با استناد به حرف هاي يك متهم براي متهم ديگر پرونده بسازند.

نماينده مردم تهران در مجلس تاكيد كرد: رسانه هايي كه در خط صحيح حركت مي كنند بايد با اين اخبار نادرست مبارزه كنند و اطلاعات درست را منتشر كنند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار