مدير عامل معاينه فني خودروهاي شهرداري تهران خبر داد:
مراجعه 514 هزار خودرو به مراكز معاينه فني در سال جاري
مدير عامل معاينه فني خودروهاي شهرداري تهران گفت: در 6 ماه نخست امسال 514 هزار خودرو به مراكز معاينه فني خودروهاي شهرداري تهران مراجعه كردند.
سعيد نوروزي در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، گفت: در حال حاضر دو ميليون نفر نياز به معاينه فني خودروي خود در شهر تهران دارند اين در حالي است كه ظرفيت مراكز معاينه فني، 14 هزار خودرو در شبانه روز است اما در روزهاي اخير به حداكثر دو هزار خودرو كاهش يافته است.
وي افزود: ساعت كار مراكز به دليل خلوت بودن تا 4 عصر كاهش يافته اما طبق هماهنگي ها از اواخر آبان ماه سختگيري ها دوباره آغاز مي شود.
نوروزي خاطرنشان كرد: در سال گذشته 1100 مراجعه براي معاينه فني داشتيم كه 900 هزار مورد آن در سه ماه پاياني سال بوده است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا