ما را چه شده که وزیر انگلیسی درخیابان‌های کشور قدم می‌زند
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شیراز:
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شیراز گفت: ما را چه شده تمام جنایات، حیله گری ها، توطئه و خباثت های انگلیس را فراموش کرده و امروز وزیر سابق خارجه انگلیس کاملا تفریحی و با خانواده خود در خیابان های کشورمان قدم می زند.
تعداد نظرات: ۶
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
باز هم تئوری توطئه!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
به خاطر تدبیر عده ای امید به دل دشمن اومده
مطلق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
ماشاءالله به این بیان،از زبون همه ما دانشجویان شيرازي و غیر شيرازي گفتی،ما نیز این حضور رو تحریم میکنم و اعلام می داریمچنانچه اقدامات لازم در جهت اخراج این فرد از ایران صورت نپذیرد اقدامات مقتضی را انجام داده ودر این راه برسرعقاید خود ایستاده وتا پای جان مبارزه می کنیم.
هاشم
Germany
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
این سگان ناپاک را از سرزمین پاکان اخراج کنید . وجب به وجب این کشور متبرک به خون شهدا یی است که با توطته ونقشه این تروریستها نابکار به شهادت رسیده اند .
از عمق وجود نسبت به این شیاطین و حامیان داخلی آنان اعلام انزجار وتنفر میکنیم و معتقدیم این نجاستها را باید با انبر از ایران عزیز بیرون انداخت.
.مرگ بر انگلیس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
کدوم بی غیرتی اجازه داده وارد کشور بشه. حتما کلی هم هزینه برا امنیت این فراماسون کردند. خدا لعنت کنه هرکی با غیرت ایرانی مسلمان بازی می کنه واجازه ورود دشمنان اسلام و مسلمانان رو به کشور میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
بی سوات ها! از جای خاص تغذیه شونده ها! به جهنم رونده ها! اینها درسهایی که رییس جمهور از عاشورا گرفته! تعامل با دشمن! مذاکره با دشمن! اصلا فکر نکنید واداده ها.... درس گرفته... درس... میفهمید! دولت حقوقدان درس گرفته....
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار