توضیح وزیر اطلاعات درباره خوش و بش با رئیس دولت اصلاحات
علوی در واکنش به انتشار عکسی از وی در کنار رئیس دولت اصلاحات، آن را اتفاقی و مختص به یکی از مجالس عزاداری اباعبداالله الحسین دانست.
تعداد نظرات: ۲۴
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
اِ عجب انم مثل دست دادن اتفاقی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
دنیای امروز پرشده ازاین اتفاقی ها ............اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی انتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی اتفاقی وبازه میه دونه اتفاقی دیگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
حاج آقا اتفاقی هم تروریست ها بمب میزارن اما شما وسربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری کامل به اون موضوع فیصله می دید ،عجیبه ازاین اتفاقی گفتن شما که چنین حرفی برزبون میارید...وزیراطلاعات واتفاقی..؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
اتفاقی ملاقات می کنن اتفاقی دست می دن اتفاقی توهین می کنن اتفاقی جلو تمام کشور ها و کدخدا زانو میزنن ، اتفاقی انرژی هسته ایو به باد میدن، اتفاقی دروغ میگن و ... عجب اتفاقایی به طور اتفاق تو دو لت اتفاقی اتفاق میفته. لا اقل یه دفعه اتفاقی یه کار درست انجام بدین.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
چه جالب ، بازم اتفاقي!وقتي روحاني اتفاقي انتخاب ميشه و خودش تا چند روز باورش نميشد كه رئيس جمهور شده ، چه انتظاري دارين !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
فردا روزی میان و میگن خیلی اتفاقی به آرمان های امام و نظام خیانت کردیم.کاملا اتفاقی بود!
شما خیلی اتفاقی ق........................................................................................ می کنید.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
ببخشید - منظورتون غ....................... بود دیگه؟!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
آقای محترم تکرار نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
اگه کسی رو در مسجد ضرار ببینی وسط منافقین نشسته و از ته دل تو صورتشون داره میخنده بعد بپرسن اینجا چیکار میکنی؟ بگه رفته بودم نمازمو به جماعت بخونم! باید 1-راجع بهش چی فکر کنیم؟ 2-اگه حرفشو قبول کنیم اون راجع به ما چی فکر میکنه؟!
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
آقای ظریف اتفاقی اوباما را در راهروی سازمان ملل دید و با او دست داد.آقای علوی هم اتفاقی رییس فتنه را دید و اتفاقی با او گپ زد. اتفاقی مهدی هاشمی در پرونده ی کرسنت نقش داشت . اتفاقی سبد کالا با دهه ی فجر هم زمان شد. اتفاقی سکانس سریال 24 برای پرزیدنت حسن درست از کار درآمد. اتفاقی سید حسن خمینی علامه شد. اتفاقی....... .من هم اتفاقی رهبر کره ی شمالی هستم!!!!!!
فدایی ولایت
-
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
حواستون باشه یهو اتفاقی آقامونو خونه نشین نکنن...خسرالدنیاوالاخرتند اینها که روی عمروعاص را سفید کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
خاک بر سرمون وزیر اطلاعات کشور
در گیر موقعیت های اتفاقی شده اگه اتفاقی بمب گذاری شده بود چی؟ بابا وزیر اطلاعاتی ناسلامتی اتفاقی اتفاقی داعش میاد تهران واسه احوال پرسی ها
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
سلام ، به حکم وجوب شرعی !!!!!!!!! ... پس للطفا به حکم وجوب شرعی هم اگر دست دادید این را توجیه کنید که دلیلیتان برای خنده هایتان با ایشان چیست؟؟ جالب ست تازه فهمیدیم که پاسخ مختصر دادن یعنی چی ، عجججججب پاسخ مختصری ست که همراه با خنده زیبنده شده عژژژژژژژژژژژژژژژژژژب !!!!! . خنده با کسانیکه نقش مهمی در قتنه 88 داشته اند این یعنی پایین ترین نوع بصیرت آن هم از طرف یک شخص مهم مملکتی جالب ست هرچه بگندد نمکش می زنند وای بران روز که بگندد نمک !!!! این موضوع که دست و احوالپرسی در دین ما مقدس ست برای خیلی ها دلیل بر سوء استفاده شده که جای تاسف دارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
به قول رئیس جمهور و رئیس قضا اگر وزیر اطلاعات فاسد شود خیلی بد می شود
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
داشتند نی خندیند اون هم زیر پرچم عزای اباعبدالله.
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
سلام
آقای وزیر، شعور ملت را زیر سئوال نبرید، اینها راه خود را از رهبری و ملت جدا کرده اند. فاجعه عاشورای 88 لکه ننگ پایتخت مذهب شیعه در جهان اسلام بود که با حمایت پیدا و پنهان همین آقایان بوقوع پیوست. عوام الناس هم با اندکی بصیرت راهشان را از این طیف جدا کرده اند، مگر می شود در لشکر یزید برای امام حسین سینه زد. به همکاران خود در دولت بگویید عوام الناس بر خلاف خواصی مثل شما بیدارند و غرض و مرضتان را به پای "اتفاق" نمی گذارند.
ناشناس
Germany
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
چرا وقتی بنده اتفاقی در مراسم جشن تولد خانم ... شرکت میکنم، خیلی ها داد و فریاد می کنند؟ خوب اتفاقی، آدم یکجایی یک نفری را می بیند، درست بغل طرف می نشیند و کاملا اتفاقی می خندد. مگر این کار چه عیبی دارد؟ تازه وقتی فرزند معنوی ام هم همراهم نباشه، از کجا بدونم که کار دستم می دهد یا نه؟ لطفا دقت کنید، بعد انتقاد کنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
دفاع گاه و بیگاه وزیری که باید فراجناحی باشد از اقدامات رئیس جان و نیز برجامی که هیچ کس جرات دفاع مستدل از آن را ندارد و نیز حضور در جمع روضه خانی انتخاباتی اصلاح طلبان و همچنین انفعال وزارت اطلاعات (احتمالا بچه های وزارت از دست شما دلشان خون است)در مورد دو معاون فتنه گر وزیر علوم و نیز تحریف سخنان رهبری در مورد برجام (که باعث خنده همگان شد) همه اینها اتفاقی است؟ تاریک بود نفهمیدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
حاقل مرد باشید و نیات درونیتان را به نام اتفاق پنهان نکنید.
شاید امروز...
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
این آقا مردم رو چی فرض کرده خودتی خودتی خودتی بعد از اونم مگر غیر از اینه که رهبر درباره اون فتنه گر چنین گفته بود ایشان (...) باغی بر نظام اسلامی است و شرط بازگشت، عمل به همان آیه کریمه الا الذین تابوا و اصلحوا و بیّنوا است.» پس اینجور کارها چه معنی میده غیر از اینه که نقشه های پلیدی تو سرتون هست ولی خدا رو قسم میدم به خون همون سربریده کربلا که شماها به بهانه عزاداریش جلسات اینچنینی تشکیل میدید چنان رسواتون بکنه که درس عبرتی بشه برای تاریخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
بالاخره وقتی خوش و بش می کردی که فهمیدی کیه خوب می رفتی کنار یک آدم سالم مینشستی. نکنه اون موقع هم نفهمیدی کیه؟؟؟ به قول مهران مدیری من از اول هم (وزیر اطلاعات) اشتباهی بودم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
راستی کجای این مملکت هست که مردم در مراسم هیات و روضه روی مبل می نشینند؟ اینها حتی اینجا هم مردمی عمل نمی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
وای به روزی که فتنه رو اطلاعات بخواد رهبری کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چه خبره!!!!!دیگه به کی اعتماد میشه کرد!!!
همتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
دولت حسن روحانی شده دولت اتفاقی.اتفاقی برخی از وزرای فتنه گر را انتخاب میکنه اتفاقی دست میدن اتفاقی دیدار میکنند اتفاقی توهین میکنند اتفاقی به مردم وام 25 میلیونی خودرو میدن در صورتی که این وام رو بدهند به جوانانی که حداقل تشکیل زندگی بدهند اتفاقی طرح مسکن مهر رو تعطیل میکنند اتفاقی کارخانه جات ما به دلیل عدم حمایت دولت تعطیل میشه و و هزاران خانواده بیکار میشن اتفاقی سکه میدن اتفاقی تلفن میزنن به اوباما اتفاقی غربی ها با فتنه گران دیدار میکنن و مجوزش هم وزارت امور خارجه میدهد اتفاقی شعار مرگ بر آمریکا حذف میشه اینها همه اتفاقیه اتفاقیه... الهم عجل الولیک الفرج
ارسال نظرات
آخرین اخبار