هيچ سهميه اضافي بنزين به معلولان اختصاص داده نشده است
محمود كاري در گفتوگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: انجمن نداي معلولان ايران مطلب مندرج در مورخ 2 آبان 88 در روزنامه آفتاب در خصوص افزايش سهميه بنزين معلولان را غير واقعي و نادرست مي داند؛ چرا كه بر اساس ارتباطاتي كه معلولان با اين انجمن دارند، اين قشر از جامعه در حال حاضر با كمبود سهميه بنزين و مشكلاتي در ارتباط با اياب و ذهاب مواجه هستند.
رئيس انجمن نداي معلولين ايران با بيان اين مطلب كه در طول 26 ماه گذشته ماهانه در حدود 15 تا 30 ليتر بنزين به افراد معلول اختصاص يافته است، گفت: مطلب عنوان شده توسط رئيس ستاد سوخت كشور غير واقعي و نادرست است و اين انجمن در ارتباط با افزايش سهميه سوخت افراد معلول اعلام مي كند كه تا كنون سهميه 120 ليتري بنزين در هر ماه به معلولان اختصاص نيافته و حتي كارت سوخت آنها هم شارژ نشده است./انتهاي پيام/