بعد از جنگ شاهد فاز جدیدی در سیاست خارجی بودیم
کولایی در علوم پزشکی اصفهان:
فعال اصلاح طلب گفت: ماهیت انقلاب ایران تلاش برای حاکم کردن انسان بر سرنوشت خودش بر مبنای دین بود و بعد از جنگ شاهد فاز جدیدی در سیاست خارجی بودیم.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
United States of America
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
اینکه تمام تلاش چندساله متخصصین هسته ای رو نابود کردند و به مردم دروغ بگویند و افکار عمومی را گول بزنند سیاه و توهم است یا انتخاب و رای 24میلیونی اینکه ۲سال و اندی از روی کار امدن دولت گذشته و غیر از سیاه نمایی و کارهای انتخاباتی دوره بعد کار دیگری انجام نشده واقعیت است یا توهم؟مسکنی که انهمه بی خانه را خانه دار کرد توهم است یا واقعیت؟کمک بیش از3هزار میلیاردی به سایپا و ایرانخودرو که قاتل جان اکثر تصادفات جاده ای هستن بوسیله گول زدن مردم چه؟خانم دولت رااااااستگویییییان لطفا درباره اینها هم نظریات ازششششمندتان را بفرمایید
امین خدا باشید
Germany
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
این فعال اصلاح‌ طلب خاطرنشان کرد: در اینجا از دانشگاه ها انتظار داریم به دستگاه های اجرایی و مردم کمک کنند تا پیرامون خود را بهتر بشناسند و دچار توهم سال های ۸۴ تا ۹۲ نشویم.
بزار به اینجاش هم یکمی خخخخخخخخخخخ کنیم ، بخندیم. یعنی ۲۴ میلیون رای مردم همه توهم بودند؟؟؟فکر کنم شما تو خواب اصحاب کهف بودین.
ببینید خانم عزیز چون در دانشگاه سخنرانی کرده اید بدون شک به این سایت خبر گزاری سر خواهید زد و مطالبی که سخنرانی کرده اید را مرور میکنید و من هم برایتان عرض میکنم،
همونایی که دو سال پیش به این آقا رای دادن پشیمان از رای دادنشون هستند.
خواهی نشوی رسوا ...
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار