معاون مالي و اداري شهرداري تهران:
سال گذشته 50 ميليارد تومان براي تحويل واگن مترو اختصاص داده شد
معاون مالي و اداري شهرداري تهران گفت: شهرداري سال گذشته 50 ميليارد تومان به صورت نقدي براي تحويل واگنهاي مترو اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، پور زندي امروز در جلسه علني شوراي شهر به ارائه گزارشي از پرداختهاي شهرداري براي خريد واگنهاي مترو پرداخت و گفت: از آنجا كه مشكل مهم تر بحث خريد واگنها و قطعات آن است در سال گذشته شهرداري تهران با تدابير خاصي 50 ميليارد تومان به صورت نقدي براي تحويل واگنها اختصاص داد.
وي افزود: شهرداري تهران در سه سال اخير نگاه ويژهاي به مترو داشته و در اين راستا در چند روز اخير بيش از 49 ميليارد تومان در اختيار مترو قرار داده است.
پور زندي در پايان گفت: هيچ سياستي مبني بر تعديل نيرو در مترو نداريم ولي جابه جاييهايي صورت خواهد گرفت./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا