وحدت و اتحاد اصلي‌ترين سرمايه فناناپذير در برابر توطئه‌هاي تمام نشدني نظام سلطه است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۸۶۲
قطعنامه تظاهرات سراسري يوم الله 13 آبان سال 88

وحدت و اتحاد اصلي‌ترين سرمايه فناناپذير در برابر توطئه‌هاي تمام نشدني نظام سلطه است

در قطعنامه پاياني تظاهرات سراسري يوم الله 13آبان تاكيد شده است: وحدت و اتحاد اصلي‌ترين سرمايه فناناپذير در برابر توطئه‌هاي تمام نشدني نظام سلطه است.

به گزارش خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، در بخشي از اين قطعنامه آمده است: 13 آبان نمادي از استكبارستيزي، مقابله با استبداد ستمشاهي و پايداري ملتي بزرگ در راستاي تحقق ارزش هاي اسلامي است.

اين قطعنامه در ادامه مي افزايد: تبعيد حضرت امام از ايران در سال 43، كشتار وحشيانه دانش آموزان و دانشجويان توسط رژيم پهلوي و تسخير لانه جاسوسي آمريكا در سال 58 سه حادثه تاريخ سازي است كه حركت ملت ايران در راستاي شكل دهي نهضت عدالت خواهي و بيداري جهاني عليه سلطه گران و مستكبران عالم را تقويت و تثبيت كرد.

اين قطعنامه در ادامه با بيان اينكه 13 آبان فرصت بسيار مغتنمي براي نمايش خشم مقدس آحاد ايرانيان عليه استكبار زورگويان است، خاطرنشان كرده است: اينك در شرايط حساس و خطير كنوني كه استكبار جهاني و دشمنان قسم خورده ملت هاي ايران ظرفيت ها و توانمندي هاي رسانه اي و تبليغاتي خود در ميدان جنگ نرم عليه انقلاب و نظام اسلامي به صحنه آورده است، ما شركت كنندگان در تظاهرات سراسري يوم الله 13 آبان، روز ملي مبارزه با استكبار جهاني با فريادي رسا و يكپارچه مواضع خود را به جهانيان اعلام مي كنيم.

اين قطعنامه با بيان اينكه ملت مبارز و نستوه ايران اسلامي، بويژه نسل جوان امروز كه به تعبير مقام معظم رهبري «از آن چنان انگيزه ايماني برخوردار بوده كه اگر از انگيزه جوانان اول انقلاب بيشتر نباشد كمتر نيست»، آورده است: ملت ايران مقاومت و پايداري در برابر تهديدات و تحريم هاي آمريكا و ساير قدرت هاي زورگو و سلطه گر را رمز پيروزي دانسته و به پيروي از رهنمودهاي ماندگار حضرت امام و مقام معظم رهبري صريحاً اعلام مي كنيم تا هنگامي كه آمريكا مداخله در امور داخلي ايران را همچنان سرلوحه سياست خارجي خود مي داند و از هر گونه توطئه عليه اسلام و انقلاب فروگزار نمي كند، هيچ گونه مذاکره و رابطه اي را به رسميت نمي شناسيم، بلکه آمريکا را همچنان دشمن شماره يک ملت ايران و مظ‌لوم جهان مي دانيم.

در اين قطعنامه با اشاره به اينكه ما شركت كنندگان در اين همايش بزرگ ضد استكباري وحدت و اتحاد را از بهترين سرمايه هاي فنا ناپذير در برابر توطئه هاي تمام نشدني نظام سلطه مي دانيم، تصريح شده است: وحدت، همگرايي و وفاق ملي را حول محور ولايت فقيه و رهبر معظم انقلاب اسلامي و تمسك به آموزه هاي ماندگار امام راحل دانسته و بر ضرورت تعميق و گسترش آن در جامعه، بويژه نخبگان حوزه و دانشگاه، دانشجويان و جوانان برومند اين سرزمين الهي تاكيد مي كنيم.

اين قطعنامه همچنين با بيان اينكه ملت بزرگ ايران حماسه آفريني در انتخابات رياست جمهوري دهم را كه مشاركت سياسي بي نظير در جهان محسوب مي شود افتخار ملي دانسته و هر گونه رفتار، موضع گيري و اقدامي كه پايه هاي جمهوريت و اسلاميت نظام را زير سوال ببرد بشدت محكوم مي كند، مي افزايد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «آمريكايي ها به برخي مسائل و غائله هاي بعد از انتخابات دل خوش نكنند؛ زيرا جمهوري اسلامي ايران عميق تر و ريشه دارتر از اين حرف ها است و نظام اسلامي در حوادث بسيار سخت تر از اين مسائل هم فائق آمده است»، بنابراين اين فرموده رهبري موضع قاطع ملت ايران است.

اين قطعنامه در ادامه تاكيد كرده است: دستيابي به فناوري هسته اي براي مصارف صلح آميز را حق مسلم ايران دانسته و از دولت و مسئولان نظام مي خواهيم با اقتدار از مصالح ملي كشور در مذاكرات دفاع كرده و با طرح هر گونه سازش و انفعال در اين زمينه بشدت برخورد كند.

نويسندگان اين قطعنامه در ادامه اين بيانيه خاطرنشان كرده اند: ما ملت ظلم ستيز ايران با ستايش نهضت بيداري اسلامي در اقصا نقاط جهان و تجليل از مقاومت و ايستادگي مردم مظلوم فلسطين در برابر رژيم جعلي صهيونيستي، جنايت اشغالگران ستم پيشه در كشورهاي اسلامي فلسطين، عراق و افغانستان و توطئه هاي شوم عليه لبنان و حزب الله سرافراز را محكوم مي كنيم.

اين قطعنامه در ادامه خاطرنشان كرده است: ما دانش آموزان و دانشجويان و دانشگاهيان شركت كننده در تظاهرات روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، 13 آبان ماه را نماد فرياد و نفرت فراگير ايرانيان عليه شيطان بزرگ و سياست هاي استكباري آمريكاي جهانخوار و سلطه گر مي دانيم و هر گونه حركت و شعاري كه بخواهد اين اراده مقدس را به انحراف بكشاند، اقدامي مخالف مصالح اسلام و فلسفه وجودي اين روز تاريخي دانسته و آن را بشدت محكوم مي كنيم.

اين قطعنامه در پايان آورده است: ما شركت كنندگان در تظاهرات ضد استكباري 13 آبان ماه، همراه با ساير آحاد و اقشار ملت موحد، انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي ضمن ميثاق مجدد با آرمان هاي بلند حضرت امام و شهيدان گرانقدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بيعت راستين خود با رهبر فرزانه و حكيم انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي را تجديد، و با اعلام حمايت از قواي سه گانه (دولت، مجلس و قوه قضائيه) بر لزوم گسترش تلاش هاي معطوف به اقتدار علمي و نهضت نرم افزاي كشور در راستاي منويات مقام معظم رهبري تاكيد مي كنيم./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار