مطلب خواندنی وزیر بهداشت/ وقتی پول تلفن غیراداری را پرداخت می‌کردیم! +عکس
قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: امروز وقتی خبرهای رشوه و اختلاس را می‌خوانیم، دل همه ما به درد می‌آید، به ویژه وقتی که متوجه می‌شویم برخی از این ره گم کردگان، جزء همان گروه معتقد و متعصب دیروز بودند.
تعداد نظرات: ۳
احمد قائدامینی از شهرکرد09131857985
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
آقای قاضی زاده هاشمی آیا از تربیت دانشجویان فنلاندی چیزی هم اطلاع دارید!!!!!!!!!برو ببین دانشجویان سال چهارم علوم پزشکی شهید بهشتی از انسانیت چیزی می دانند وبا یکی از آشنایان من که دانشجوی سال دوم تخصص در رشته زنان وزایمان است چه رفتاری داشته اند که مجبور شده است شبانه محل کار که بیمارستان مهدیه بوده را ترک نماید وبا لبلاس بیمارستان آژانس کرایه کرده وبه آغوش خانواده در استان چهارمحال وبختیاری برگشته است!!!!آیا کسی است در این دولت تدبیر به این مشکلات رسیدگی نماید ویا فقط بلدید از دیگران تعریف ویا انتقاد کنید!!!!! عمکرد خودتان چی میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
با سلام و احترام؛ خواستم خدمت شما عزیز بزرگوار عرض کنم آقای دکتر هاشمی از خوبی های کشور فنلاند گفتند که ما باید از این اخلاق نیکو و پسندیده درس بگبریم. مگه اشکالی داره ما از خوبی های کشورهای دیگه بگیم و سعی کنیم از اینها درس بگیریم؟ ضمنا همه مسائل و مشکلات رو که نباید آقای دکتر حل کنن. اگر هم مشکلی وجود داره که حتما داره یقینا ایشان در صدد رفع مشکل هستن و دلشون میخواد که هر چه زودتر مشکل حل بشه ما نباید انسانهای شریفی مثل آقای دکتر هاشمی رو که انسان شریف و دلسوزی هستند رو با افراد ظالم و طماع و جاه طلب یکی بدونیم . خدا به حرمت خون حسین علیه السلام به ما توفیق بده که انسانهای خوب و دلسوزی باشیم و بتونیم برای این مملکت خدمت کنیم. خدا افرادی مثل اقای دکتر رو هم حفظ کنه که دلسوز نظام هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
خداوند آقای دکتر رو حفظ وبه امثال ایشون در این کشور اضافه کنه به نکته خیلی خوبی اشاره کردن.














ارسال نظرات
آخرین اخبار