به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، از مشهد، محمدرضا طاهری دقایقی پیش در جمع دانشجویان، ورزشکاران و نخبگان ورزشی کشور در تالار اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه فردوسی در اولین همایش ملی برند در ورزش گفت: هدف از این همایش توسعه برند ورزشی در میان ورزشکاران بوده است که امیدواریم خروجی این همایش نیز ارتقای معماری برند ورزشی در کشور باشد.
وی ادامه داد: طراحی و برنامه ریزی طولانی مدت در عرصه ورزشی می تواند در برندسازی ورزشی به ما کمک کند و با توجه به اهمیت برند در جهان باید پذیرفت این مهم امری اجتناب ناپذیر است.
طاهری با اشاره به 700 دانشجوی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشکده با 25 عضو هیئت علمی دارای 700 دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد که سال آینده میزبان یکی از بزرگترین تورنمنت های ورزشی کشور است.
وی در پایان با بیان اینکه این دانشکده در سال 95 مهمان 11 هزار دانشجوی ورزشگاه در دو بخش خواهران و برادران خواهد بود تاکید کرد: دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه سال آینده با حضور 11 هزار دانشجو در دو بخش خواهران و برادران میزبان مسابقات رسمی فرهنگی و ورزشی در این دانشگاه هستیم.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان و اساتید ورزشی کشور از چهار برند برتر ورزشی و فرهنگی کشور تقدیر به عمل آمد که بر این اساس بنیاد شهید به عنوان برند جاودانان ورزش، مجموعه آبی سرزمین موج های آبی به عنوان مقام نخست کارآفرینی و برند نمونه برتر بهداشت، رضا جاودانی به عنوان برند برتر رسانه ملی و احمدی به عنوان برند برتر تلاشگر فرهنگی در عرصه ورزش مورد تقدیر قرار گرفتند.