راهبرد چهلم به چهلم برای مقابله با آل سعود
باشگاه دانشجویان/
برای یمنی ها، بحرینی ها و سوری ها و عراقی ها کشتار مردمانشان، برای ما حادثه جده، توطئه نفتی، برای همه جهان اسلام فاجعه منا و امروز شهادت آیت الله النمر دیگ جهان اسلام را به نقطه جوش رسانده و این یعنی شروعی بر پایان آل سعود؛ اما اینکه بتوان این موج خشم را نگه داشت و مدیریت کرد خود پروژه ای است که جریان دانشجویی و جریان رسانه ای باید آن را دست بگیرد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
آفرین بر دیانی عزیز
در متن بالا جای آیه زیر کم بود:
وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ

و هر آينه موسى را با نشانه‏هاى خويش فرستاديم كه: قوم خود را از تاريكيها به روشنايى بيرون بر، و روزهاى خدا را به يادشان آر همانا در اين [ يادآورى‏] براى هر شكيباى سپاسگزارى نشانه‏هاست.
که اگر روزهای خدا(ایام الله) بر مردم عرضه شود ، نتایج قیام چند برابر میشود....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
سلام. طرح خیلی خوب و قابل اجرایی است. اما متاسفانه تشکل های دانشجویی و دانشجویان حزب اللهی اصلا به فرصتهای بین المللی که این اتفاقات ایجاد میکنند توجهی ندارند. اگر چنین فرصتهایی را برای روشنگری ملتهای مسلمان غنیمت ندانیم و زمان آن بگذرد باید هزینه های بیشتری برای روشنگری ملتهای مسلمان بدهیم. باید تلاش کرد این طرحها عملیاتی شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار