کد خبر:۴۸۰۸۴
تمبر يادبود شصتمين سالگرد تاسيس كتابخانه مركزي و مركز اسناد دانشگاه تهران رونمايي شد
مراسم رونمايي از تمبر يادبود شصتمين سالگرد تاسيس كتابخانه مركزي و مركز اسناد دانشگاه تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، همزمان با هفته كتاب و كتابخواني، مراسم رونمايي از تمبر يادبود شصتمين سالگرد تاسيس كتابخانه مركزي و مركز اسناد دانشگاه تهران با حضور دكتر فاطمه فهيم نيا، رئيس كتابخانه مركزي و مركز اسناد دانشگاه تهران؛ دكتر ضيايي، مدير روابط عمومي دانشگاه تهران و احمدوند، مديركل پست برگزار شد.
تمبر يادبود شصتمين سالگرد تاسيس كتابخانه مركزي و مركز اسناد دانشگاه تهران، سومين تمبر رونمايي شده در دانشگاه تهران است.
لازم به ذكر است، نمايشگاه كتاب از 23 تا 30 آبان ماه در اين دانشگاه برپاست./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا