نشست خبري مديرعامل سازمان تامين اجتماعي برگزار شد
نشست خبري مدير عامل سازمان تامين اجتماعي امروز با حضور معاونان، مديران كل و اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، در نشست خبري كه امروز در سازمان تامين اجتماعي برگزار شد، دكتر علي ذبيحي، مشاور رئيس جمهور و مدير عامل سازمان تامين اجتماعي به پرسشهاي خبرنگاران پاسخ گفت.
در اين نشست، فعاليتهاي سازمان تامين اجتماعي در حوزههاي بيمه، درمان و اقتصاد در هشت ماه گذشته سال جاري اعلام شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا