پول‌های کثیف در انتخابات ورود کرده‌اند
رحمانی فضلی در نشست با مدیران رسانه ای کشور
وزیر کشور گفت: ما یک سال پیش گفتیم که پول های کثیف در انتخابات ورود می کنند و امروز شاهد این هستیم که افرادی به ما مراجعه می کنند که با پول های کثیف وارد انتخابات می شوند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
اقای وزیر ، این مشکل را می شود با استفاده از بانکداری الکترونیک برای همیشه حل کرد. پول اساسا از انجاییکه دردست مردم رد وبدل می شود ، موجود کثیفی است خصوصا حالا که در ماه های اخر سال هستیم ، البته بانکها هر ساله مقداری پول نو برای عیدی دادن پدر بزرگها به نوه ها میان مردم پخش می کردند که این سنت حسنه نیز دو سالی است که به سبب رکود فزاینده و نپرداختن حقوق باز نشسته ها از سکه افتاده است .
حالا نقدا می توانید با هماهنگی با بانک مرکزی بفرمائید تا مقداری پول غیر کثیف هم لابلای پولهای کثیف منتشر کنند.
انقلابي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
لطفا شما ساكت شويد مگر چند ماه پيش جنابعالي نگفته بوديدكه پول كثيف درانتخابات وارد شده وبعداز مدتي ادعاي خودرابس گرفتيد كي بود كي بود من نبودم حالادوباره همون قضييه رومطرح كرديدخجالت بكشيد ازمردم باملت روراست باشيد فساد كه جزو لاينفك تبليغات انتخابي بعضي ازنماينده ها شده نمايندهايي كه قبل از شروع رسمي تبليغات شروع به تبليغ ميكنند ميخان درمجلس قانون تصويب كنن واقعا كه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
پول هاي کثيف مال ادم هاي کثيف است و به نظرم بزک کنندگان شيطان بزرگ لايق ترن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
حتما از خودتون هستند
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
یعنی این پولها آلوده به ماده ای مثل نوشابه کوکاکولا و پپیسی هستن یا آلوده به روغن لادن و بهار صافولا و شرکتهای وارد کننده اسانس و سوسیس کالباس و ... چون معمولا پول این تیپ سرمایه دارا از هر پولی کثیفتره ها هم داره با جون مردمت بازی میکنه و نسلت و هدف گرفته هم داره سیاست بازی میکنه. لامسب میاد سیاست مدار جابجا میکنه ها. بی نهایت شرکت اجنبی و الاخصوص دشمن پولاشون داره کار خرابی میکنه تو این مملکت. وزیر دوست داشتنی ما خفتشون کن بیزحمت تا کار دستمون ندادن.
ارسال نظرات
آخرین اخبار