ارائه آموزشهاي ضمن خدمت كاركنان دولت با استفاده از زيرساخت LMS تبيان
به گزارش گروه فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، داود ميرزاييمقدم گفت: 2160 نفرساعت آموزش ضمن خدمت در خراسان جنوبي به منظور ارتقاي سطح بنيه علمي و اعتقادي كاركنان دولت از ابتداي سال جاري تاكنون برگزار شده است.
بر همين اساس، 68 نفر از كاركنان دستگاههاي دولتي استان خراسان جنوبي همچون ادارهكل بهزيستي، سازمان ميراث فرهنگي، امور اقتصاد ودارايي و... در دورههاي آموزشي قرآن كريم (روخواني، روانخواني و صحت قرائت نماز) و اخلاق (فردي، اجتماعي و اداري) حضور داشتند.
مديركل برنامهريزي و توسعه آموزش عالي معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي ادامه داد: دفتر برنامهريزي و توسعه آموزشهاي تخصصي معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان با توجه به فضاي ارزشمند آموزش مجازي، در نظر دارد با كسب مجوز از معاونت راهبردي نهاد رياست جمهوري و با استفاده از ظرفيتهاي موسسه تبيان و زيرساخت LMS (نرمافزار آموزش مجازي) اين موسسه، نسبت به ارائه آموزشهاي ضمن خدمت كاركنان دولت بهشكل مجازي و غيرحضوري اقدام كند./انتهاي پيام/