حذف بسیج از برنامه ششم توسعه مصداق نفوذ است
محمد اسماعیل کوثری:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آن نفوذی که رهبری هشدار داده بودند همین ها است، یعنی عدم توجه به نیروهای انقلابی، مردمی و افرادی که می خواهند برای سربلندی انقلاب و نظام افتخار آفرینی کنند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
به لطف الهی مردم با انتخاب نمایندگان شجاع و استکبار ستیز شرایط پسا برجام را به گونه ای رقم خواهند زد که نه اسمی از برجام بماند و نه از برجامی ها. و بعد با نقد برنامه ششم ان را مجدد از اول تدوین کنند. یعنی تدوین برنامه های توسعه در خود مجلس انجام خواهد شد.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
برنامه ششم کاملا استکباری و ذاتا با اصل اسلام و قرآن و اقتصاد مقاومتی تضاد و تقابل دارد . اما لیبرال ها میخواهند به اسم اقتصاد مقاومتی لیبرالیسم را پیاده کنند تا وقتی این طرح ها به شکست انجامید هان گونه که در اروپا و آمریکا شکست خورده آن وقت تقصیر را گردن انقلاب و اسلام و قرآن و انقلابی بودن بندازند . مصداق نفوذ یعنی برنامه تمام لیبرالی و ضد قرآنی ششم توسعه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
به کوری چشم دشمن بسیج ماندگار خواهد ماند و طومار دشمنان داخل وخارج را درهم می پیچد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
بسیجیان رهبری اگاه وفرزانه دارندو سردارانی مثل شما ونمایندگان دلسوز انقلابی غصه ندارند این دولت هم یکسال نیم بیشتر عمر نداردچون بسیجیها ازکارهای خبر دارند مثل دزدیهاخیانت به انقلاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
بسیج کی در برنامه بوده ویابا برنامه بوده که حالا از اینکه در برنامه نیست به هراسد برنامه بسیج را مردم انقلابی به پشتوانه خدا رقم می زنند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار