کد خبر:۴۹۵۷۴۲
مدیر بازرگانی شرکت رادصا تأکید کرد

نیاز بازار ایران به‌ استفاده از پدیده ارزشمند استارت ‌آپ

مدیر بازرگانی شرکت رادصا گفت: بازار ایران به استفاده از پدیده ارزشمند استارت ‌آپ نیاز اساسی دارد.

سید مصطفی فقیه، مدیر بازرگانی شرکت رادصا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در قم، با اشاره به اینکه مفهوم استارت آپ در حال حاضر به یک چالش بزرگ در دنیا تبدیل شده است، گفت: امروزه حتی یک شرکت کوچک نیز می‌تواند به‌کمک استارتاپ به موفقیت‌های بسیار دست پیدا کند.


وی با بیان اینکه مدل کسب و کاری که استارت آپ‌ها ارائه می‌کنند مدل تکرار پذیر و مقیاس پذیر است، افزود: یکی از موفق‌ترین استارت آپ‌های جهان بنام اور است، این شرکت در سال ۲۰۰۹ تأسیس شده است و تا به حال ارزش آن به ۴۱ میلیارد دلار رسیده است.


مدیر بازرگانی شرکت رادصا با بیان مشکلات اصلی زمان شروع به کار استارتاپ‌ها و نیز معرفی راه حل هر کدام گفت: پیدا کردن نیروی کار مناسب و ارزان، محل استقرار تیم و سرمایه اولیه از جمله مشکلات اصلی استارت‌آپ است.


فقیه با اشاره به اینکه اولین و با ارزش‌ترین استارت آپ‌ ایران دیجی کالا است، خاطرنشان کرد: رادصا آمادگی لازم برای شتاب دهی به کسب و کار‌های نوپا، سرمایه گذاری اولیه، آموزش، فراهم آوری فضای کار، مشاوره و فروش محصولات استارت آپ‌ها را دارد.

 

مدیر بازرگانی شرکت رادصا برگزاری استارت‌اپ در کشور را نقطه عطفی برای بازار کار برشمرد و تصریح کرد: شیوه کسب و کار نوین بر مبنای استارت‌آپ که در دنیا فراگیر شده است، بسیار مورد توجه است زیرا می‌تواند تحولی در کسب و کارهای ایرانی به‌وجود ‌آورده و تولید محصولات با کیفیت و با تولید سریع را ترویج دهد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار