مسئولان قبل از پوشش اینترنتی روستاها، کمبود آب آشامیدنی و نیازهای اولیه آن‌ها را رفع کنند/ پرونده‌ها بدون تبعیض بررسی می‌شود
رئیس قوه قضاییه:
رئیس دستگاه قضا گفت: عملکرد قوه قضائیه در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و در روند رسیدگی به پرونده های کلان و مفاسد اقتصادی قابل قبول بوده است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
روستاش که سهله همین شهرشم مسائل اولیه مثل ازدواج ملتو حل کنن. هی هر روز مسئولین میزنن تو سرشون که شبکه های اجتماعی مشکل امنیتی داره بریم فیلترشون کنیم، خب شما نیاز ها رو مشروع حل کنید که اینطور مجبور نشید روی واقعیت بحران ازدواجو با فیلتر بپوشونید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
اگه مهدی هاشمی و زنگنه و ب ز اعدام بشن خیلی مشکلای اقتصادی حل میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
اینها فقط و فقط به فکر انتخاباتهای بعدی و جمع کردن رای مردم به نفع خودشون هستن به همین خاطره که به شدت دنبال بردن اینترنت به شهرهای کوچک و روستاها هستن تا اثر گذاری صدا و سیما را روی قشر زحمت کش روستایی کم کنند تا بتونن با کمک تلگرام و اینترنت خانگی و ایجاد پروپاگاندا و سر و صداهای انتخاباتی و دروغ گویی و تخرب وجه جریان رقیب و ارزشی روی اذهان عمومی در روستاها نیز تاثیر بگذارند و در حقیقت با هیجانی کردن ذهن مردم روستاها آراء آنها را به سمت جریان خود جلب کنند و اتفاقا برنامه حساب شده و دقیقی توسط جریان لیبرال طرح ریزی شده است.از این هاشمی رفسنجانی برای اینکه آثار منفی فتنه 88 رو از افکار عمومی بزداید و این تهدید رو به فرصت برای خود تبدیل کند هر کاری برمی آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار