تحریم‌های جدید نقض برجام نیست/ تدوین بسته برای اجرای محورهای ۱۰ گانه اقتصاد مقاومتی
انصاری مطرح کرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور از تدوین بسته جامع دولت برای اجرای محورهای ۱۰ گانه رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی خبر داد.
تعداد نظرات: ۱۴
*محمد*
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
آره دیگه راست میگه این تحریم ها به برجام کاری نداره!!چون دولت با برجام فقط دنبال رابطه با آمریکا و نوکری اونه و کاری با مشکلات مردم نداره. این آقا هم که نفسش از جای گرم بیرون میاد. خجالت نمیکشه همون بهتر که حرف نزنی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
آخه نفهم...
اگر سه ساله شما ها در دولت دارید اقتصاد مقاومتی را اجرا میکنید پس رهبری بی کاره بیاد این همه تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی کنه؟شماها کی می خواهید آدم بشید آخه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
اینقدر نگویید چه چیز نقض برجام نیست. شفاف بگویید چه چیز نقض برجام هست؟! خواهش میکنم این رو گفتمان کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
كلن در هر وضعيتي نقض برجام نيس!
برجام جوري طراحي شده كه اصن گويا نقض نميشه از طرف امريكا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
من بالاخره متوجه نشدم ...
کلا ما تو برجام چی گرفتیم و یا چی به برجم مرتبط میشه ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
ابتدای کار میگفتند برجام باعث لغو تحریم ها میشه، چون لغوی از تحریم ها صورت نگرفت برا همین میگن که اگه تحریم جدید ایجاد شد به برجام ربط نداره چون قرار بود که تحریم لغو بشه. در کل فک کنم خودشون هم بدتر از ما نمیدونن چی میگه بنظرم باقیمانده ی دولت رو آقایون بخوابند بهتر از بیداری ظاهریشونه که با بی برنامگی برنامه ی سایر نهادها رو هم خراب میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
ببخشید پس تحریم های جدید به چی مرتبطه؟
آقایون یک جمله یاد گرفتند و میگن تحریم های جدید نقض برجام نیست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قلب راکتور اراک با بتون پر شد و هزاران سانتریفیوژ از بین رفتند و تحریم ها همچنان ادامه دارد!!!!!!!
پاتک
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
عمو برجام باف ؟؟بـــــله.برجام مارو بافتی؟؟بــــله..پشت آژانس انداختی؟؟بـــله.عموبرجام باف؟؟بـــله.تحـــریم اومده بـــــرجامو برده؟؟؟ نـــــه و نــــه ونـــــه!!!!!!
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
راست می گه ظاهرا هر تحریمی که وضع بشه من بعد نقض برجام نیست حتی اگر تمام تحریمهای لغو موقت شده هم دوباره به بهانه توان موشکی و حمایت از حزب الله و یا حقوق بشر برگردانده بشه نقض برجام نیست بله فقط مقداری روح برجام را آزرده خاطر می کنه تازه می شه براشون مذاکره کرد تا بازم باکری جون قدمی زده بشه و کاملا اتفاقی به رسم ادب ظریفانه با اوبامای باهوش و با ادب دستی داده بشه مگه به فرموده شاه بزرگ تابوی مذاکرت نشکسته بعدشم هر کی جهانگیرزاده را بشناسه و وفاداریش رو به شاه بزرگ بدونه از اینکه دکتر فریدون رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی منصوبش کرده خندش می گیره و مطلب دیگه هم اینکه اگه تاحالا کوچکترین کار بدرد بخوری انجام داده بودند مطمئنا هزار بار تو بوق و کرنا کرده بودند و هزار تا همایش براش گذاشته بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
اگه امریکای جنایتکار داعش پرست و سایر مستکبران مثل اروپای غربی داعش پرست و ... ایران را غرق تحریم کنند ُ این دولت بی عرضه و بی تدبیر یازدهم ُ باز می گوید اشکال ندارد ! و کاری نمی کند ! وامصیبتا !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
قانون پایستگی برجام!
تحریم ها از شکلی به شکل دیگر تغییر می کند ام ازبین نخواهد رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
مبانی اقتصاد مقاومتی همان مبانی برنامه های اقتصادی دولت تدبیر است؟؟شرم کن برادر!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
یه قانون قدیمیه که می گه تحریمها هرگز برداشته نمی شن بلکه از بهانه ای به بهانه دیگه منتقل می شن!!! اصلا ای نگرانی نیست اگه تحریمهای اتمی به تحریمهای حمایت از حزب الله و حقوق بشر منتقل بشن تنها روح برجام آزرده خواهد شد که آنهم با یک لبخند بسیار زیبای ظریفانه و قدم زدن با کری جون و دست دادن کاملا اتفاقی با بااونا(اوباما) آرامش پیدا می کنه نه بابا مگه می شه مگه داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آمریکا
Germany
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
بله ما شما رو به خاطر تحریم هایی که هستید تحریم میکنیم و راستی اون دارایی هایی هم که داریدپیش ما به خاطر قتل آبراهام لینکل که ما در دادگاهی رای به اتهام ایران در قتل این فرد دادیم بلوکه میکنیم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار