كسانی كه قبلاً تحریم‌‌ها را نعمت خدا می‌دانستند تلاش می‌كنند كه آن را برگردانند
هاشمی:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متأسفانه بعضی از كسانی كه قبلاً در مقام مسؤولان جمهوری اسلامی، تحریم‌ها را نعمت خدا می‌دانستند، وقتی در دو انتخابات نظر جامعه را دیدند، به جای اصلاح گفتار و رفتار خویش با كارشكنی سیاسی در كارهای دولت تلاش می‌كنند كه تحریم‌ها را برگردانند.
تعداد نظرات: ۱۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
سلام.ببین کیا دم ازکارگر وحقوق کارگرمیزنند!!!!!!!!!!! کارگران هنوز ۸ سال ننگین ریاست جمهوری شمارو یادشون نرفته جناب ارباب
!!!!!! کی کارگر قراردادی ۳ ماهه کرد؟کی اشرافی گریهاش کولاک کرده؟کی طرفدار نظام سرمایه داری وپولداراست؟ راستی یادت رفته همین مردم چندباربه خودت رای ندادن!! اون موقع ها چی میگفتی جناب؟؟؟؟ لطفا سکوت.تو فقط به فکرخودت وخودتی>نه مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
اون حرفی که امام زد محلی داشت و این حرف هم محلی دارد. اگر این طور باشد من از شما می پرسم که پس حالا که تحریم ها نعمت هستند پس چرا شما این قدر اتیش میگیرید و میگید امریکا تحریم ها رو بر نداشته هنوز. باید خوشحال باشید که.... نه جانم هرکسی می تواند از یک سخن به شکل های گوناگون برداشت کند. منظور ایشان این نیست که امام حرف درست نزده منظورش اینه که یه عده مثل امثال شماها که از قبل تحریم ها دکانها افراشتند و فتنه 88 را خودشان درست کردند تا از ان نیز دکانها درست کنند و کردند دیگر دست بکشید و بزارید این مردم دمی را اسوده باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
خدا اصلاحش کنه.... دم آخری همه زندگیشو به آتیش کشیده...
حاج جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
به این کبکی که سرش رو زیر برف کرده بفرمایید که امام راحل نیز فرمودند که امریکا اگر لطفی در حق ما کرده باشد این است که ما را تحریم کرده است.
حاج جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
تحفه آسمانی

امام خمینی(ره): شما امروز خودتان بحمد اللَّه قدرت در دست دارید و خودتان تمام رشته ها را در دست دارید و با همه توطئه هایی که آنها کردند، همه را خود شماها خنثی کردید. و همین تحریم اقتصادی برای شما یک تحفه آسمانی بود که فکرهای متفکران ما را به راه انداخت و بحمد اللَّه رو به خودکفایی می روند.

صحیفه امام ج 16/ 276
تحفه الهی

امام خمینی(ره): این جنگ و تحریم اقتصادی و اخراج کارشناسان خارجی، تحفه ای الهی بود که ما از آن غافل بودیم. اکنون اگر دولت و ارتش کالاهای جهانخواران را خود تحریم کنند و به کوشش و سعی در راه ابتکار بیفزایند، امید است که کشور خودکفا شود و از دریوزگی از دشمن نجات یابد.

صحیفه امام ج 21/ 433
اینکه می گن انحراف از خط امام اینه...
ساجد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
به قول اون بنده خدا که می گفت تو جیب ما رو نزن محبت و دلسوزی پیش کش!!!!
حاج آقا خاطره اگه زرنگه بچه هاشو مدیریت بکنه که به اسم ساندویچ خوردن و درس خوندن فتنه گری نکنند نمی خواد دلش به حال مردم مستضعف و زجر کشیده بسوزه
راستی حاج اقا چند سالشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسه دیگه ............
مرتضی
Germany
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
اینکه تحریمها نعمته حرف امام(ره) هست.... حاج اقا تو حرف نزنی چیزی نمیشه ها
ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
اصولا شما و آقا زاده و اصحاب موجب تحریم های اخیر شدین. جالبه طلبکارن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
شماها آروزوی تحریم های بی نهایت سنگین را در دوران هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد عزیز و بزرگوار را داشتید و اقدام هم کردید !
پوریا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
عجب مارمولکیه این انگار اعترافهای مهدیشو یادش رفته که تو انگلیس پیگیر تحریما شده اونم از طرف پدرجانش
شاید امروز....
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
فقط امیدوارم به این زودی نمیری که هر چند مردنت نعمته بر انقلاب و اسلام ولی نمیری تا با اون چشمانت که شیطون توش موج میزنه انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر احمدی نژاد رو ببینی و اون موقع است که باید جدی جدی بری پناهنده اسرائیل بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احمدی نزاد خوب یا بد نونی بود که جنابعالی تو دامن مردم گذاشتی مردم برای اینکه تو رای نیاری به احمدی نزاد رای دادن وگرنه این بنده خدارو کی میشناخت
نوید
Germany
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
خدای من این انقلاب رو از دشمنان داخلی و خارجی حفظ کن
آخه چطور آقای رفسنجانی باید بگه من با امام و دیدگاه حکومت اسلامی مخالفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
احیانا اونهایی که جنابعالی می فرمایید، همون هایی نبودن که نامه می دادن و تماس می گرفتن با طرف خارجی برای اعمال فشار بیشتر و تعدادیشون الان زندانند و از قضا نزدیکان شما؟!
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
سلام من فكر كنم منظور حاج آقا از كارگرها آقازاده ها باشندكه تقريبا در دوره رياست جمهوري قبلي كمي از قدرت شان كم شده بود از نيز كساني مثل بابك زنجاني ها كه دست پرورده خودشون هستند از تحريم به اينجاها رسيدند و حالا كه مهره سوخته شدند به گردن دولت قبلي انداختند.
حسین
Kazakhstan
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
آقای هاشمی !!!!!!!!!!
چه خشک مغزی هستی توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو.........................................................!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
ای کاش آیه فمن یعمل مثقال......برای خودتان هم بخوانید که سهم فقر ویتیمان در جیب آقازادههای شماست
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار