به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روزها بازار کسب درآمد از شبکههای اجتماعی بسیار داغ است و کمتر کسی است که با این شبکهها درارتباط نباشد.
این درحالی است که وقتی صفحه اینستاگرام خود را باز میکنیم با انبوهی از تبلیغات مواجه میشویم که ممکن است بعضی از آنها نظر ما را به خود جلب کند و حتی ما را به این فکر فرو برد که خرید از آنها شاید برای ما راحت و به صرفه نیز باشد.
بر اساس این گزارش فروشگاههای اینستاگرامی روزبه روز درحالی افزایش است وهرکس به راحتی با ایجاد یک صفحه اینستاگرام و تبلیغات مناسب میتواند افراد را به صفحه خود هدایت کند و به معرفی کالا یا محصولی بپردازد.
همچنین زمانی که افراد کالای خود را از طریق این صفحهها بهفروش میرسانند، مالیاتی پرداخت نمیکنند و بدون پرداخت اجاره بها و هزینه آب و برق میتوانند کالا خود را بدون مشکل عرضه کنند و از طریق پست آن را بهدست مصرف کننده در هرنقطه از کشور برسانند.
از طرفی این فروشندگان اینستاگرامی هر فالوور(دنبال کننده) را به عنوان یک مشتری در نظر میگیرند که با بازدید صفحه آنها دراینستاگرام ممکن است تصمیم به خرید کالایی بگیرند.
درحالی فروش محصولات و تبلیغات در صفحههای اینستاگرام گسترش پیدا کرده که عدهای این فرصت را غنیمت شمرده و افزایش فالوور(دنبالکننده) برای صفحهها را روشی برای کسب درآمد خود میدانند.
محمدی که فروشنده فالوور(دنبالکننده) اینستاگرام است، درخصوص قیمت فالوورها به خبرنگار میزان گفت: هزینه خرید 100 فالوور (دنبالکننده) 4 هزارتومان وهزینه خرید 100 هزار فالوور (دنبالکننده) 1میلیون و 500 هزار تومان است.
وی افزود: فروش فالوورها تضمینی و با پشتیبانی 24 ساعته انجام میشود و در صورت رضایت نداشتن مشتری وجه برگرداننده میشود.
به طور میانگین این فروشندگان درصورتی که در ماه بتوانند چند صدهزار فالوور را به فروش برسانند درآمدی بالای 10 میلیون تومان را نصیب خود میکنند.
این درحالی است که در کنار فروش فالوور، فروش لایک (پسندیدن) عکس ایستاگرام و همچنین بازدید ویدئو در اینستاگرام نیز از بازار گرمی برخوردار است.