پرداخت مردم در حوزه بهداشت و درمان کاهش داشته است
وزیر بهداشت در مراسم افتتاح پروژه‌های درمانی در استان البرز:
وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند.
تعداد نظرات: ۷
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مردم رو چی فرض کردین، آبان 94 رفتم دکتر ویزیت بود 7000، بهمن که رفتم شده بود 10000 و الان که میرم شده 12000 هزار. یعنی در کمتر از 6 ماه افزایش بیش از 79 درصدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
فقط درآمد پزشکان را افزایش داده و پرداختی مردم کمتر که نشده بلکه بیشتر هم شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
وزیر پولدار بی درد که از درد و فقر و نداری مردم خبرری ندارد و نمی داند که با افزایش بی رویه بودجه وزارت بهداشت و هزینه کرد اشتباه آن چه بلایی سر مردم آورده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
با افزایش 3 برابری بودجه وزارت بهداشت که الان به 25 درصد بودجه کل کشور رسیده باید تمامی هزینه های درمان باید به صفر می رسید نه اینکه بیاین و الکی ادعا کنین که هزینه های مردم کم شده، کل بودجه وزارت بهداشت فقط صرف هزینه کارانه و حقوقهای نجومی پزشکان شده و دریغ از ساخت یک بیمارستان جدید و یا تجهیز بیمارستانهای موجود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
وزارت بهداشت و درمان اگر چه درصد پرداخت هزینه های درمانی را کاهش داده است ولیکن تعرفه های پزشکی را بشدت افزایش داده است لطفا تعرفه های پزشکی سال 1392 را با تعرفه سال 1395 مقایسه کنید به این نتیجه خواهید رسید اکنون بیمه شدگان مبلغ بیشتری بابت درمان خواهند پرداخت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
تعرفه های پزشکی در طول مدت سه سال اخیر در مجموع بیش از 50درصد افزایش داشته است در صورتیکه 4 درصد از سهم بیمار کاسته شده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
افزایش چشمگیر تعرفه های پزشکی از نقاط منفی و کاهش دریافت وجوه زیر میزی و تهیه لوازم مورد نیاز بیما ر توسط مراکز درمانی دولتی از نقاط مثبت طرح تحول سلامت می باشد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار