حسن عباسی به‌زودی آزاد می‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۵۳۱۰۰۴

حسن عباسی به‌زودی آزاد می‌شود

یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه قرار صادره درباره متهم حسن عباسی بازداشت نبوده، گفت: نامبرده، به رغم آمادگی شعبه بازپرسی برای پذیرش وثیقه ی موجود، از تودیع وثیقه خودداری و به همین علت روانه بازداشتگاه شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح،‌ یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه قرار صادره درباره متهم حسن عباسی بازداشت نبوده، گفت: نامبرده در دومین جلسه تحقیق، به رغم آمادگی شعبه بازپرسی در همان روز برای پذیرش وثیقه ی موجود، از تودیع وثیقه خودداری و به همین علت روانه بازداشتگاه شد.

 

 
وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی متهم جهت تودیع وثیقه، اقدامات قانونی از جمله مکاتبه با اداره ثبت جهت بازداشت سند صورت گرفته و پس از طی مراحل قانونی، نامبرده آزاد خواهد شد.

نظرات شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
مهم اینه که مردم به ماهیت واقعی ارتش و فرماندهان آن پی بردند
49
19
محمد
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
این ربطی به ارتش نداره. مردم به جای ارتش باید منافقان رو بشناسن که سخنرانی 7 سال پیش رو یه تیکه اش رو در آوردن بلد کردن به مردم نشون میدم واقعا برای مردم متاسفم که هنوز نمیتونن خوب قضایا رو بسنجن.
ناشناس
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
اینقدر راحت قضاوت نکنید
قطعا کش دادن این موضوع که استارت اون و برنامه ریزی اون رو دشمنان اسلام زدند بازی کردن در زمین دشمن است، اما شاید حکمت ها و مصلحت های دیگریهم در کار باشد که متاسفانه از بیان اون ...
ناشناس
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
بازی کردن تو پازل دشمن ربط داره ربط داره
ناشناس
Saudi Arabia
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
الحمدلله
48
6
آقا رضا
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
زنده باید حسن عباسی. مرده باد سکولاریسم و لیبرالسیم جهانخوار و نوکران احمقش
99
4
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
احتمالا بازم میخواسته خودی نشون بده... / و من الله التوفیق
3
90
ناشناس
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
من الله التوفیق تو هم واسه ما شدی روحانی که همیشه میگه الا برکته الله
ناشناس
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
آره. می خواهیم خودی نشون بدیم تا امثال سرخه ها و فریدون ها نیان مملکت رو چپاول کنن
ح
United States of America
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
شرم بر شماها باد!
71
8
ناشناس
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
منظورش سایت دانشجو باید باشه !
ناشناس
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
شرم به اونایی باد که با حرفهای خود تخم فتنه و کینه را میکارند .
حسین
United States of America
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
به نظر بنده ایشان نباید وثیقه بسپارند و بگذارند این ننگ بر اینها بماند که ایشان را بازداشت کردند.
103
5
ناشناس
Ukraine
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
آقای فرماندهی ارتش!!

میشه از ظریف و نه چندان زیباکلام هم بخاطر توهین به ارتش شکایت کنید؟
فقط همین یه بار تو لو خداا
94
5
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
این ننگ تا ابد خواهد موند
57
9
نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
مثلا وثیقه نذاشت که چی بشه ببینه میبرنش بازداشت!!!!!
حرف زشتی زد
6
82
اخوی
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
عزیزم حدود ساعت 14 به شما بگن وثیقه بیار و گرنه بازداشت میشی با توجه به این که اون سند باید بره ثبت و استعلام گرفته بشه و هزار جور برنامه های اداری دیگه فکر میکنی چی میشه؟ لطفا تا اطلاع نداریم قضاوت نکنیم!
ناشناس
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
خوب کاری کرد که وثیقه نذاشت
علیعلی
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
متاسفم که بدون ذره ای تحقیق و اطلاع نظر میدید
وثیقه ای که از ایشون خواسته شده، مبلغ فوق العاده زیادی بوده و ایشون هم صاحب فیش نجومی نیستند که بتونن جورش کنند،به علاوه این وثیقه در ساعات پایانی روز اداری چهارشنبه خواسته شده و دیگه کاری از دست ایشون بر نمی آمده.
بنظرم دین ندارید حداقل آزاده باشید و حرف حق بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
چرا یه نهادی پیدا نمیشه به خاطر توهین های هنرمندان شکایت کنه
55
5
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
چرا یه نهادی پیدا نمی شه به خاطر توهین به اعتفادات مردم از هنرمندان شکایت کنه
95
4
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
لطفا کسی بابت آزادی استاد عباسی بر ایشان منت نگذارد، ایشان تا کنون سر کوچکترین حقوق مردم و اسلام با کسی معامله نکرده اند، نه مهدی هاشمی است، نه ظریف، نه صفدر حسینی نه حلقه سرخه نه زیبا کلام ، و نه با اسراییلی ها در سال ۶۵ بدون اجازه امام خمینی (ره) در پاریس مذاکره نموده اند، ایشان استاد حسن عباسی است خار چشم دشمنان خارجی و خائنین داخلی.
62
2
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
کار ارتش برازنده ارتش و فرماندهان ارتش نبود کار خوبی انجام ندادند و من به عنوان ایرانی برا ارتش متاسفم
58
6
دوستدار عباسی
Germany
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
شکایت ازایشان کاربسیار زشتی بود که به نفع ارتش نیست
59
4
م-ت
Germany
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
چرا از ایشان شکایت می شود پس چرا از دزدان بیت المال شکایتی نمی شود
72
3
مهدی آبیار
Hong Kong
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
خواهشا بهانه دیگری برای آزادی دکتر عباسی ندارید بهانه وثیقه را نگیرید. بروید خراب کاری امثال آقا زاده ها را بررسی کنید و اونایی که با دشمن نقد عشق آویختند...
54
3
من ایرانی ام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
برای سلامتی دکتر حسن عباسی صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
0
0
صابر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
کار قوه قضائیه خیلی زشت بوده
نباید با انتقاد اینگونه رفتار کرد
0
0
ناشناس
Germany
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
یک ثانیه عمر ایشان بیشتر از تمام زندگی بی برکات خیلی از این آقایان ارزش دارد.
چرا باید شیاطین انس براحتی بتواند مملکت شیعه را ویران کنند ولی با یک انسان صالحی که عمرش را وقف تعالی ایرانی و بشریت کرده، اینچنین برخورد شود.
0
0
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
شايد به نوعي دكتر عباسي بد هم نگفته چرا كه موقع فرمايشات گهر بار جناب آقاي ظريف در خصوص ارتش و توان دفاعي ما كه فرمودند آمريكا زيرساختهاي دفاعي ما را قادر است از بين ببرد ارتش احتمالاً خواب بودند كه عكس‌العملي از خود نشان ندادند و ايشان را مورد بازخواست قرار ندادند.
0
0
نوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
نباید زود آزادش میکردن
به نظرم آدم مغروری میاد
با به گونه ای معذرت میخواست که تکرار توهین و .... توش نباشه
0
0
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
سلام. بازداشت دکتر حسن عباسی محک بزرگی است برای ارتش جمهوری اسلامی تا در خصوص توهین آقای زیبا کلام به ارتش واکنش نشان خواهد داد یا نه؟ و یا فقط نیرو های انقلابی را به خاطر سخنرانی تقطیع شده مربوط به چند سال قبل پیگیری خواهند کرد...
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
خدا کنه به اتهامات دیگرش که همانا متهم کردن دیگران و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و ..... رسیدگی بشه .
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
آقای حرف !! چرا تهمت ؟؟ میدونی به چه کسایی تهمت زدی و از تو شکایت نکردند و گذاشتند به حساب اون دنیا . تو ای این بازداشت فقط به یک تهمت شما رسیدگی شد . خدا عاقبت همه را بخیر کنه . والله مستعان علی ما تصفون .
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
حالا نوبت شکایت از ظریف است به خاطر مسخره کردن سیستم دفاعی کشور
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
من با آقای حسن عباسی کاری ندارم، (طرفدار ایشون هم هستم) اما کاری که شما میکنید شبیه کار فتنه گر هاست. بذارین روال قانونی طی بشه دیگه.
0
1
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
درود خدا بر بزرگ شاگرد انقلابی مکتب روح الله و امام خامنه ای
4
0
سرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
به نظر من در حالت خوش بینانه باید گفت که ارتش با شکایت از دکتر عباسی در زمین دشمن بازی کرده؛ چرا که یه آقایی مثل زیبا کلام، دکتر ظریف هم قبلا از این دست تحرکات داشته اند و آزادانه دارن به راهشون ادامه میدن
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
خداکنه هر کسی که با گفتار و رفتارش باعث تفرقه و مایوس کردن مردم و بی اهمیت دادن زحمات دولتمردان بشه مثل این فرد به غل و زنجیر کشیده بشه .
1
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
درود بر ارتش قهرمان و شجاع .
3
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
عزم ملی برای ریشه کنی هوچی گری و حکومت پوپولیستی با بدام انداختن ابوالحرف های منفعت طلب و کم سواد . پیش بسوی حکومت عقل و خرد .
1
8
پربازدیدترین آخرین اخبار