بازداشت عباسی قرار نیست ذره‌ای از وجاهت و مقبولیت وی را زیر سئوال ببرد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل:
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل با اشاره به انتشار کلیپی تقطیع شده آن هم پس از شش سال از حسن عباسی توسط رسانه سلطنت طلب اعلام کرد: بازداشت حسن عباسی قرار نیست ذره‌ای از وجاهت و مقبولیت وی را در نزد افکار عمومی زیر سئوال ببرد.
تعداد نظرات: ۵
خواهر بسيجي
Japan
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
دکتر عباسي خار چشم ليبرالهاست خدا حفظش کنه...
رهگذر
Germany
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
شما که این همه از ایشون دفاع میکنید و رجل سیاسیم هست کلی هم وجاهت داره کلی هم دانشمند است کلی هم از مسائل استراتژیک سر در میاره کلی هم طرح برای اقتصاد اسلامی داره (که حتی از ملاصدرا و امثال آیت الله جوادی آملی چیزی از فلسفه اسلامی برای اقتصاد در نمیاد) خب چرا بهشون نمیگید رئیس جمهور شوند؟ (اگه هم رجل سیاسی نیست در مورد مسائل سیاسی نظر ندهند)

این سایت که نظرات مارا انتشار نداده مگه به برکت این جمله انتشار بده
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
الان شخص شما میتونی در مورد سیاست نظر بدی اما عباسی نه!؟ اونوقت چرا !؟ اهان شما اصلاح طلبی واسه همون .. حله بریم..
رهگذر
Germany
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
زیاد دانشمندانه جواب ندید لطفا ! اولا گفتیم اگه نظر شماها اینه که رجل سیاسی نیست نظر نده که باید نظر شما را دید. --- دوما کجا بنده حرف سیاسی زدم فقط یه سوال پرسیدم --- سوما از کجا میدونید رجل سیاسی نیستم (و چطور مقایسه میکنید که اگه مثلا ایشون نتونه من هم نباید بتونم) --- چهارما از کجا میدونید اصلاح طلبم --- پنجما چندتا اصول گرا بیارم که با ایشون مخالفه ---- پس بدانید شما و اون حدود ده نفری که این پیغام ضعیف شما را تایید کردند با همین نوع نگاه انسان ها را تایید و رد میکنید نه با منطق.
vj
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
وظیفه ایشون تربیت نیروهای انقلابی برای آینده کشور که از ریاست جمهوری هم مهم تر افتاد...
ارسال نظرات
آخرین اخبار