توافق برای تولید سالانه ۱۰ هزار خودروی ایرانی در آذربایجان / ایران اجازه سقوط اربیل و بغداد را نداد
روحانی پس از امضای شش سند همکاری میان تهران و باکو مطرح کرد
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پس از امضای شش سند و یادداشت تفاهم همکاری میان مقامهای ارشد تهران و باکو گفت: دو ملت و دو دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، برای توسعه همه جانبه مناسبات و همکاریها، عزم راسخ دارند.
تعداد نظرات: ۳
کردری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
اگه به فکر خودتون نیستین لااقل به فکر همسایه باشید--اونا چه گناهی کردن که با ید این خودروهای بی کیفیت رو بخرن ، اصلا چرا تو این سفرهای رئیس جمهور و توافقات صورت گرفته حرف از این خودرو میشه؟؟؟؟ واقعا حلال مشکلاتمون صادرات خودرو به کشورهاست؟ خدا آخر عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
طبق نظر دولت زمانی که داعش به سمت بغداد واربیل حرکت کرده و در یک قدمی سایه جنگ! و تهدید نظامی بود دولت ایران با مذاکرات سرداران! دیپلماتیک با طرفهای محترم داعشی، سایه جنگ را با نتیجه برد برد از سر بغداد و اربیل کوتاه کرد و ماهم این پبروزی را جشن گرفتیم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
شیخ حسن خواهشا بحث های اختلاف افکنانه رو بیان نفرمایید. پس این همه شهید فاطمیون که الان علاوه بر افغانستان توی خاک کشورتون تشییع میشه از کدوم مملکته؟ حالا لبنان و ارتش و نیروهای مردمی و ارتش سوریه و عراق هم که جای خودش رو داره. و نیز کمک های همین کشور روسیه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار