دم خروس بیرون زد!/ وزارت بهداشت پشت پرده توزیع داروهای ضد بارداری است
بسیج دانشجویی دانشگاه شریف:
همان طور که در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز آمده، توزیع داروها بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت است. بنابراین معضل اصلی دستور العمل‌ها، قوانین وآیین نامه های موجود در این وزارت‌خانه است.
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
خيانت كه شاخ و دم نداره
لطفا منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
سیاست های جمعیتی رهبری بیش از 10 تا 12 بند است ولی شورای فرهنگی زنان فقط به بندهای وزارت بهداشت می پردازد و آن هم به صورت منصافانه نیست
یعنی بیمه ها و بانک و اقتصاد و وزارت خانه های دیگر را رها کردیم و فقط می گوییم مردم فرزند آوری کنند در حالیکه رهبری هم بارها عنوان کرد مردم را در بحث افزایش جمعیت اقناع کنید نه زور
بارها بزرگان نظام و حتی رهبری عنوان کردند مردم را در بحث افزایش جمعیت اقناع کنید ! چرا شورای فرهنگی زنان به فکر 11 میلیون مجرد و 6 میلیون نابارور نیست ؟ چرا وزارتخانه های مرتبط با این دو مشکل را بسیج نمیکند ؟! یعنی 17 میلیون نفر را رها کردند و فقط می گویند در دورترین نقاط کشور مردم گرفتار و بی سواد فرزنداوری کنند
دانشجوی دکتری علوم پزشکی
United States of America
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
جانا سخن از زبان ما میگویی.... احسنت
سقراط
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
این چیزا را می شنوم یاد هیتلر می افتم. هیتلر اگه منفوره بخاطر جنایاتشه؟
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
1- اولا حالا شما دو روز رفتی این مناطق رو دیدی اینقدر منت نزار انگار که زبان ناطق این مردم شدی! شما اگه دو روزه اینجا هستی من خودم توی روستای قاین زندگی کردم و درس خوندم!

2- صورت مساله خیلی واضح و روشنه، به علت فقر و توسعه نیافتگی این مناطق وزارت بهداشت داروهای ضدبارداری توزیع میکنه کسی هم این داروها رو به زور توی غذای مردم که نمی ریزه، خودشون میان دریافت میکننن! رشد جمعیت در مناطق توسعه نیافته که هم فقر آموزشی داره و هم فقر بهداشتی منطقیه؟ مشکل شما چیه؟ بچه زیاد دوست داری بسم الله ، به بقیه مردم چیکار داری؟
3- از کی تا حالا جلوگیری از بارداری اسمش شده «کشتن» فرزندان؟؟ شما اساسا مسلئه « نفخ فی روح» که خودت قبول داری هم بردی زیر سوال! مغالطه ازین آشکار تر آخه؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
شماهم انصافا نفستون از جای گرم بلند میشه
انتظار دارید مادری که یک فرزند شیرخوار داره مجدد باردار بشه.
با نظام آموزشی و تربیتی حاکم در کشور مادرهای امروزی همین که یک فرزند بدنیا بیارند کاربزرگی کردند.
جوان های ما امروز خیلی تنها هستند.مثل گذشته نیست که دوروبر یک خانواده چندین خانواده باشند و هرکس درتوانش به اون یکی کمک کنه.
وجود داروها و ابزار ضد بارداری لازم هستش و نباید این مسئله را ربط داد به سیاست افزایش جمعیت.
باید سیاست های حمایتی را افزایش داد تا خودبه خود جوانان رغب به فرزندآوری پیدا کنند.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
این استدلال شما مثل اینه که سرپرست خانواده ای که همت و تدبیری برای کار و اداره خانوادش نداره، به خاطر ناتوانی در تأمین مایحتاج اولیه خانواده اش، بچه هایش را از بین ببرد. این دولت هم به جای تدبیر امور و رفع مشکلات مردم، جلوی تولید نسل را می گیره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
لعنت خدا بر خائنیت به این مملکت
افسانه
United States of America
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
یکی نیست از این خانم دکتری که رفته اردوی جهادی سوال کنه خودت چند تا فرزند داری
امین
United States of America
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
نفستون ازجای گرم در میاد تو تهران نشستید نمی دونید یک مادر باردار در زیرکوه چه سختیهایی رو برای انجام حتی یک نوبت سونو گرافی در بارداری متحمل میشه شرمنده باشید
ارسال نظرات
آخرین اخبار