آخرین اخبار:
کد خبر:۵۵۷۰۱۱

امکانات جدید اینستاگرام را بشناسید

اینستاگرام برای ممکن کردن خرید در محیط این برنامه ارائه خدمات آزمایشی فروش آنلاین خود را با همکاری ۲۰ شرکت تجاری آغاز کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این خدمات تنها بر روی نسخه آی او اس این برنامه و برای کاربران آمریکایی در دسترس است.

 

شرکت های فروشنده برای ارائه این خدمات باید از برچسب یا تگ بر روی عکس های محصولاتشان استفاده کنند. این برچسب ها در پشت دکمه "ضربه بزنید تا محصولات را مشاهده کنید" یا Tap to view products مخفی شده اند.

 

بعد از ضربه زدن و انتخاب محصول مورد نظر، کاربران صفحه ای را در محیط برنامه اینستاگرام مشاهده می کنند که شامل قیمت و ویژگی های محصول یاد شده، عکس های اضافی و دکمه حالا خرید کند برای خرید محصول مذکور در وب است.

 

پیش از این فیس بوک خدمات یاد شده را ارائه می کرد و حالا اینستاگرام که در تملک فیس بوک است هم به ارائه خدمات فروش آنلاین روی آورده است تا از این طریق هم توجه شرکت های تجاری را جلب کند و هم سود قابل توجهی را از این طریق از آن خود کند.

 

اینستاگرام از محل فروش هر کالا پولی دریافت نمی کند و در عوض از هر شرکت تجاری بابت نمایش محصولاتش به افرادی که آنها را دنبال نمی کنند، درآمدی کسب می کند. امری که از هم اکنون نگرانی ها در مورد نقض حریم شخصی کاربران را افزایش داده است.

 

اینستاگرام در حال حاضر حدود 500 هزار آگهی دهنده دارد. این شرکت چهار سال قبل توسط فیس بوک با پرداخت یک میلیارد دلار خریداری شد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار