به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، واحد ارتباطات و امور بین الملل هواپیمایی ماهان در پاسخ به خبر "سیستم ناوبری پرواز تهران ــ دبی ماهان از کار افتاد" متنی را به خبرگزاری تسنیم ارسال کرده که عینا در ذیل میآید؛
« پرواز شماره 0065 تهران-دبی هواپیمایی ماهان با هواپیمایی ایرباس 310 طبق برنامه ساعت 18:30 روز 11 دی ماه از تهران پرواز کرد .
مدتی بعد از شروع پرواز به دلیل نقص در سیستم کامپیوتر ناوبری هواپیما، طبق دستورالعمل پروازی هواپیما در اولین فرودگاه در دسترس یعنی فرودگاه شیراز ساعت 20 به زمین نشست.
بعد از تخلیه هواپیما با تلاش مهندسان خط پرواز ماهان در ایستگاه شیراز و با جایگزینی قطعه و تایید رفع کامل مشکل توسط مهندسان و آمادگی خلبان ، هواپیما در ساعت 20:35 آماده ادامه پرواز شد .
اما متاسفانه تعداد 43 نفر از مسافران حاضر به سوار شدن مجدد به هواپیما نشدند و مراحل اطلاع رسانی پیاده کردن و تحویل بار به دلیل عدم همکاری این عده معدود از مسافران طول کشید و در نهایت پرواز در ساعت 00:45 بامداد با 130 مسافر به سمت دبی از فرودگاه شیراز انجام شده و بدون هیچ مشکلی در ساعت 2:50 دقیق بامداد در فرودگاه دبی فرود آمده و طبق برنامه پرواز بعدی را از دبی به تهران انجام گردید.
هواپیمایی ماهان به عنوان بزرگ ترین هواپیمایی خصوصی کشور همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات و بهترین و ایمن ترین پروازها برای مسافران می باشد.انجام پرواز در ایمن ترین شرایط جزو وظایف ذاتی یک شرکت هواپیمایی است و هواپیمایی ماهان هم این مورد را سرلوحه پروازهای خود قرار داده است.»