آخرین اخبار:
کد خبر:۵۸۹۰۱۴

نشست نقد و بررسی کتاب بازارسازی فرهنگی

نشست نقد و بررسی کتاب بازارسازی فرهنگی در دانشکده علوم اجتماعی برگزار می شود.

به گزراش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نشست نقد و بررسی کتاب بازارسازی فرهنگی در دانشکده علوم اجتماعی برگزار می شود.

 

این کتاب به بررسی بازار محصولات جانبی انیمیشن و سایر محصولات فرهنگی شخصیت محور در دنیا و ایران پرداخته و به نظر می رسد که اولین پژوهش جامع در حوزه محصولات فرهنگی شخصیت محور است. این اثر تلاش کرده است تا گامی باشد در بهبود عملکرد سازمان های فعال در حوزه محصولات فرهنگی بومی، در زمینه شناخت بازار و رفتار مصرف کننده، طراحی شخصیت ها و محصولات، جهت دهی به سلایق و شیوه ترویج آن در ذهن مصرف کنندگان که عمدتاً کودکان می باشند.

 

زمان: سه شنبه، 10 اسفند، ساعت 13.30 الی 15
مکان: تهران، بزرگراه جلال آل احمد، دانشکده علوم اجتماعی (جنب بیمارستان شریعتی و دانشگاه تربیت مدرس)

مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران
گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگی

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار