به گزراش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نشست نقد و بررسی کتاب بازارسازی فرهنگی در دانشکده علوم اجتماعی برگزار می شود.
این کتاب به بررسی بازار محصولات جانبی انیمیشن و سایر محصولات فرهنگی شخصیت محور در دنیا و ایران پرداخته و به نظر می رسد که اولین پژوهش جامع در حوزه محصولات فرهنگی شخصیت محور است. این اثر تلاش کرده است تا گامی باشد در بهبود عملکرد سازمان های فعال در حوزه محصولات فرهنگی بومی، در زمینه شناخت بازار و رفتار مصرف کننده، طراحی شخصیت ها و محصولات، جهت دهی به سلایق و شیوه ترویج آن در ذهن مصرف کنندگان که عمدتاً کودکان می باشند.
زمان: سه شنبه، 10 اسفند، ساعت 13.30 الی 15
مکان: تهران، بزرگراه جلال آل احمد، دانشکده علوم اجتماعی (جنب بیمارستان شریعتی و دانشگاه تربیت مدرس)
مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران
گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگی