به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 ضمن اعلام این خبر افزود:علاوه بر موارد بالا رنگ آمیزی و نما سازی،آلودگی و مزاحمت های ناشی از ساخت و ساز شهری نیز در فهرست موارد گلایه مندی و شکایت شهروندان و ساکنان منطقه 11 ثبت شده در سامانه 1888 قرار دارد.
آبادیان همچنین افزود: مقایسه درخواست شهروندان در دو سال 94 و 95 نشان می دهد که گلایه مندی شهروندان در موضوعات سد معبر دستفروشان و سد معبر اصناف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.
شهردار منطقه 11 ادامه داد: از مجموع پیام های ارسالی به منطقه؛ 263 فقره (86 درصد) مورد رسیدگی قرار گرفته و 44 فقره (14 درصد) در دست اقدام است که این آمار نشان می دهد کیفیت رسیدگی به پیام های پاسخگویی شده در منطقه 11 برابر با 90 درصد است.
آبادیان همچنین در ارتباط با میزان تحقق خواسته های شهروندان گفت:تعداد 163 فقره از پاسخ های مناطق منجر به تحقق خواسته شهروند(نتیجه نهایی)شده است و 16 فقره از پاسخ ها در فرایند رسیدگی مورد بازخورد گیری منفی(معترض،بدون اقدام و...)قرار گرفته است.
گفتنی است منطقه 11 در رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه 1888 در مقایسه با ارزیابی سال 94 از وضعیت متوسط در سال 95 به وضعیت خیلی خوب ارتقا یافته است.