مدیر کل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی از تامین نیروی انسانی متخصص این دفتر، در سطوح ستادی، استانی، اجرایی و موسسات و شرکتهای تابعه این سازمان خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی فرج زادهها ضمن بیان این خبر اظهار داشت: دفتر فنی و مهندسی این سازمان به منظور پیگیری و اجرای سیاستهای سازمان تامین اجتماعی در پروژههای ساخت و ساز، نیازمند ارتقای کیفیت، زمان اجرایی و بودجه و هزینه واقعی پروژهها است.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به ٣ هدف فوق، ملزم به بسترسازی و ایجاد ساختارتشکیلاتی جدید شدیم، گفت: بر اساس ساختار جدید، تکمیل بدنه کارشناسی و تامین نیروی انسانی متخصص، در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در ساختار جدید تشکیلاتی، ٣٣ نیروی کمی و کارشناسی لحاظ شد که با توجه به نیروهای موجود، جذب ٢٠ کارشناس متخصص دیگر ضروری به نظر میرسید.
فرج زادهها تصریح کرد: جذب نیروی انسانی متخصص در دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی، در ٥ گروه تخصصی و حرفهای شامل برنامه ریزی و توسعه، طراحی و محاسبات، نظارت و کنترل پروژه، نظارت بر تعمیرات و نگهداری و پیمان و قراردادها و همچنین در دو معاونت شامل طرح و برنامه و نظارت دیده شده است.
وی افزود: جذب نیروی متخصص این دفتر، از بین فارغ التحصیلان رشتههای مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی معماری، مهندسی تجهیزات پزشکی، مهندسی شهرسازی و حسابداری و حقوق و صرفا از طریق فراخوان عمومی و انجام مصاحبه فنی و تخصصی انجام میشود.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشتههای تحصیلی فوق، حداقل ٧ سال تجربه کاری مرتبط و حداکثر ٣٥ سال سن باشند، گفت: کیفیت سوابق برای دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی، بسیار مهم است.
مدیرکل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این دفتر درصدد است به طور ضابطه مند، نیروهای صد در صد کیفی را جذب نماید.
وی از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، هیات مدیره و معاونتهای اداری و مالی و امور استانها به لحاظ مساعدت ویژه به دفتر فنی و مهندسی سازمان که منجر به اتفاقات مثبت شد، تشکر کرد.