کد خبر:۶۲۳۶۵۶
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا:
شناخت دقیق مخاطب از ویژگیهای کار فرهنگی است
حجتالاسلام صالحی نسب گفت: یکی از ویژگیهای مهم کار فرهنگی شناخت پیام و مخاطب است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در جمع کارکنان و روحانیون عقیدتی سیاسیهای ارتش در مرکز آموزش توپخانه منطقه اصفهان، گفت: منظور از فرهنگی، کار تبلیغاتی، سیاسی و آموزشی است و ویژگیهای کار فرهنگی بینش، گرایش و رفتار به شمار میآید.
وی با اشاره به اهداف کار فرهنگی، افرود: شناخت پیام، شناخت مخاطب وضعیت، شناسایی آسیبها و تهدیدات و ارائه طرح یا برنامههای عملیاتی از جمله این اهداف هستند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا ادامه داد: یک مجموعه که کار فرهنگی انجام میدهد باید از ویژگیهای اتحاد بین نیروهای فرهنگی، ارتباط و تعاون و همکاری برخوردار باشد.
حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب تصریح کرد: همچنین در انجام کار فرهنگی رعایت نکاتی از قبیل: شناخت هدف، آسیبها و انجام نظرسنجی و اثربخشی کار به بهبود انجام کار فرهنگی کمک فراوانی میکند.
وی با اشاره به اهداف کار فرهنگی، افرود: شناخت پیام، شناخت مخاطب وضعیت، شناسایی آسیبها و تهدیدات و ارائه طرح یا برنامههای عملیاتی از جمله این اهداف هستند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا ادامه داد: یک مجموعه که کار فرهنگی انجام میدهد باید از ویژگیهای اتحاد بین نیروهای فرهنگی، ارتباط و تعاون و همکاری برخوردار باشد.
حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب تصریح کرد: همچنین در انجام کار فرهنگی رعایت نکاتی از قبیل: شناخت هدف، آسیبها و انجام نظرسنجی و اثربخشی کار به بهبود انجام کار فرهنگی کمک فراوانی میکند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.