مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران به عنوان روابط عمومی سرآمد، شایسته دریافت "تندیس زرین" ششمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور و جمعی از اساتید برجسته علوم ارتباطات و دستاندرکاران و پیشکسوتان روابط عمومیهای کشور در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد، از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران به عنوان روابط عمومی سرآمد با اهدای "تندیس زرین سرآمدی"تجلیل به عمل آمد.
تعهد به سرآمدی و طی مسیر آن بر اساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومیها و دریافت پنج ستاره بر اساس ممیزی انجام شده، معیارهای مد نظر هیات داوران بود که با ارزیابی شاخصه هایی، چون نتیجه گرایی، مخاطب محوری، رهبری، فرآیندگرایی، توسعه مشارکت و منابع انسانی، یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر، توسعه شراکت ها، مسئولیت اجتماعی، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران شایسته دریافت این تندیس زرین شناخته شد.
همچنین از جمله دیگر نقاط مثبت در این ارزیابی، احراز نتایج سرآمدی در زمینه عملکرد مخاطبان، کارکنان و جامعه توسط راهبری پیش برنده خط مشی و راهبرد مدیریت روابط عمومیها بود که بر طبق آن در این مراسم از روابط عمومیهای متعهد به شاخصههای سرآمدی به لحاظ ساختاری و عملکردی با اعطای تندیس قدردانی شد.
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه پیش از این نیز موفق به کسب عناوین برتر کشوری، چون تندیس روابط عمومی برتر در رشته «اطلاع رسانی» در یازدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی (۱۳۹۳)؛ تندیس سیمین جشنواره سرآمدان روابط عمومی ایران (۱۳۹۴)، تندیس زرین جشنواره سرآمدان روابط عمومی ایران (۱۳۹۵) و نشان خلاقیت و نوآوری در در سمینار «تبیین نقش روابط عمومیها در تحقق اقتصاد مقاومتی» (۱۳۹۶) شده بود.