پیشرفت ۵۰ درصدی بهسازی مسیر جنوبی خط ۵ مترو تهران
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: عملیات بهسازی مترو تهران- کرج با ۵۰ درصد پیشرفت در مسیر جنوبی ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد احمدی بافنده افزود: بیش از ۱۹ سال از بهره برداری از خط ۵ مترو تهران میگذرد و در راستای افزایش ایمنی و ارتقا کیفیت زیر ساختهای این خط، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برای اولین بارعملیات بهسازی در خط ۵ را توسط متخصصان داخلی، از دی ماه سال گذشته آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه هر مسیر در خط ۵ مترو تهران (رفت و برگشت) حدود ۴۲ کیلومتر طول دارد افزود: تاکنون عملیات بهسازی پیشرفت خوبی داشته است و در این مدت کار بهسازی ۲۷ کیلومتر از خط اصلی و ۶ دستگاه سوزن انجام شده است ضمن آنکه عملیات تعویض ادوات اتصال و تراورسهای معیوب این مسیر نیز به اتمام رسیده است.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این عملیات، تمام تأسیسات خط ۵ طبق استانداردهای جهانی مورد بازبینی و بهسازی قرار میگیرد.
احمدی بافنده در ادامه با اشاره به اینکه نیمی از عملیات بهسازی مسیر جنوبی خط ۵، از ایستگاه کرج تا ایستگاه چیتگرانجام شده است، تصریح کرد: درحال حاضر پیشرفت فیزیکی واقعی این پروژه ۴ درصد بیش برنامه زمان بندی شده مصوب است و روند بهسازی خطوط و سوزنهای مسیر، ساخت و نصب دیوارهای پیرامونی، طراحی و اجرای شبکه زهکشی مسیر و طراحی و اجرای جاده دسترسی مسیر خط ۵ نیزدر صورت تامین اعتبارات و بودجه مصوب در آینده ادامه مییابد.
وی با اشاره به اینکه ضرورت انجام عملیات بهسازی سبب تغییر در برنامه پذیرش مسافر در این خط شده است خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا انتهای شهریور عدم پذیرش مسافر خط ۵ در روزهای جمعهها (غیر از روزهای خاص) برقرار است ضمن آنکه نحوه فعالیت خط تهران - کرج برای شش ماه دوم سال نیز در حال بررسی است که پس از تصویب به اطلاع مسافران خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه هر مسیر در خط ۵ مترو تهران (رفت و برگشت) حدود ۴۲ کیلومتر طول دارد افزود: تاکنون عملیات بهسازی پیشرفت خوبی داشته است و در این مدت کار بهسازی ۲۷ کیلومتر از خط اصلی و ۶ دستگاه سوزن انجام شده است ضمن آنکه عملیات تعویض ادوات اتصال و تراورسهای معیوب این مسیر نیز به اتمام رسیده است.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این عملیات، تمام تأسیسات خط ۵ طبق استانداردهای جهانی مورد بازبینی و بهسازی قرار میگیرد.
احمدی بافنده در ادامه با اشاره به اینکه نیمی از عملیات بهسازی مسیر جنوبی خط ۵، از ایستگاه کرج تا ایستگاه چیتگرانجام شده است، تصریح کرد: درحال حاضر پیشرفت فیزیکی واقعی این پروژه ۴ درصد بیش برنامه زمان بندی شده مصوب است و روند بهسازی خطوط و سوزنهای مسیر، ساخت و نصب دیوارهای پیرامونی، طراحی و اجرای شبکه زهکشی مسیر و طراحی و اجرای جاده دسترسی مسیر خط ۵ نیزدر صورت تامین اعتبارات و بودجه مصوب در آینده ادامه مییابد.
وی با اشاره به اینکه ضرورت انجام عملیات بهسازی سبب تغییر در برنامه پذیرش مسافر در این خط شده است خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا انتهای شهریور عدم پذیرش مسافر خط ۵ در روزهای جمعهها (غیر از روزهای خاص) برقرار است ضمن آنکه نحوه فعالیت خط تهران - کرج برای شش ماه دوم سال نیز در حال بررسی است که پس از تصویب به اطلاع مسافران خواهد رسید.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.