کد خبر:۶۴۰۰۱۹

پیش‌فروش بلیت‌های پاییزی قطار آغاز شد/ امکان خرید بلیت مشهد برای ایام ۲۶ تا ۲۸ صفر

فروش بلیت پاییزی قطار برای اول آبان تا ۳۰ آذرماه ۹۶ از ساعت ۹ امروز یکشنبه ۲۳ مهر‌ماه آغاز شد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فروش بلیت پاییزی قطار حدفاصل تاریخ‌های اول آبان تا ۳۰ آذرماه ۹۶ از ساعت ۹ امروز یکشنبه ۲۳ مهر‌ماه آغاز شد.

فروش بلیت قطار از طریق اینترنت، نرم‌افزارهای تلفن همراه و آژانس‌ها و دفاتر فروش بلیت در سطح شهر، امکان‌پذیر است.

پیش فروش بلیت همه مسیر‌ها برای بازه زمانی ۹۶/۰۸/۰۱ تا ۹۶/۰۹/۳۰ امروز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۳ ساعت ۰۹:۰۰ به صورت همزمان از طریق اینترنت و نمایندگی‌های فروش آغاز شد.

بلیت ۹ شرکت ریلی از طریق سفیر‌ریل و بلیت شرکت قطارهای رجا توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا ارائه می‌شود.

در این بازه زمانی بلیت قطارهای ۹ شرکت ریلی کشور زیرمجموعه سفیرریل و نیز بلیت قطارهای رجا همزمان با مراکز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از طریق سامانه اینترنتی فروش بلیت قطارهای مسافری نیز آغاز می‌شود.

ط‌بق اعلام مدیرعامل سفیر ریل، خرید بلیت اینترنتی قطارهای مسافری سفیرریل به صورت حضوری از طریق آژانس‌ها و غیر حضوری از طریق سایت (www.safirrail.ir) قابل دسترس است؛ سفیر ریل امروز فروش بلیت و خدمات بازرگانی ۹ شرکت ریلی را انجام می‌دهد و وظیفه فروش ۵۰ درصد بلیت قطارهای موجود ناوگان ریلی مسافری کشور را بر عهده دارد.

محمد خان‌احمدی گفت: در حال حاضر ۶ شرکت ریلی سهامدار سفیرریل هستند و ۳ شرکت دیگر در سفیرریل همکاری می‌کنند؛ شرکت‌های سهامدار سفیرریل شامل ریل‌ترابر سبا، راه‌آهن شرقی بنیاد (بن‌ریل)، ریل‌سیر کوثر، بانیان‌ریل، نورالرضا و مهتاب‌سیر جم است، ضمن آنکه همکاران سفیرریل سه شرکت ریلی جوکار و رعدتبریز و هستیا است.

وی با بیان اینکه ۱۸۰۰ آژانس بلیت قطار در سطح کشور طرف قرارداد ما هستند، گفت: کل واگن‌های مسافری و خدماتی فعال در ۹ شرکت زیرمجموعه سفیرریل ۷۶۱ دستگاه واگن است؛ بنابراین گزارش، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرده است که متقاضیان خرید بلیت قطار می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت موجودی بلیت، آدرس دفاتر فروش، قیمت بلیت و دیگر اطلاعات مربوط به سفر با قطار با تلفن ٥١٤٩ سامانه اطلاع رسانی راه آهن (شبانه روزی) تماس بگیرند.

همچنین متقاضیان جهت دریافت بلیت می‌توانند به یکی از مراکز فروش مجاز بلیت قطار در سراسر کشور مراجعه کنند و سامانه صدای مسافر راه‌آهن به شماره ۵۱۴۹ - ۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات است.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار