سیدابوالحسن وقارموسوی گفت: به علت اعتراض دانشجویان به روند کار سرویسها، شورای صنفی دانشگاه بجنورد را مکلف و مامور به رفع نواقص در کار سرویسهای دانشگاه کردیم.
به سیدابوالحسن وقارموسوی مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه سرویس های دانشگاه مربوط به اتوبوسرانی است و در اختیار دانشگاه نیست گفت: چون دانشگاه خارج از شهر است و تحت پوشش اتوبوسرانی نیستیم لذا در طی جلساتی که برگزار شده قرار شد سرویس دهی به دانشگاه از طریق شرکت اتوبوسرانی صورت پذیرد.
وقارموسوی ادامه داد: در طی مذاکرات صورت گرفت بنا شد تا سرویس های اتوبوسرانی با همان قیمتی که در شهر از مردم کرایه می گیرند از دانشجوها نیز کرایه دریافت کنند و همان سرویس دهی را برای دانشگاه انجام دهند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه شورای صنفی دانشگاه را مکلف و مامور به برقراری ارتباط با اتوبوسرانی کردیم افزود: شورای صنفی ساعت کلاس ها را استخراج کرده و هر دوساعت یک سرویس در محل تعیین شده موجود می باشد.
وی با بیان اینکه نرخ گذاری به عهده شرکت اتوبوسرانی و شهرداری است گفت: اتوبوسرانی با ارائه سرویس به دانشگاه با همان نرخ درون شهری کنار آمدند و ساعات سرویس دهی کاملا مشخص است.
وقارموسوی تصریح کرد: ایستگاه ها از طریق شورای صنفی در اختیار دانشجویان قرار گرفته است و تعداد سرویس دهی و همچنین نرخ آن از طریق شورای شهر تعیین می شود.
مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد ضمن بیان اینکه اتوبوسرانی نهایت همکاری را با ما داشتند و حتی حمل و نقل درون شهری بجنورد هم به این تعداد سرویس ندارد تصریح کرد: تعداد دانشجویان زیاد است و در این منطقه چندین دانشگاه وجود دارد و ما باید با توجه به امکانات شهرستان درخواست های منطقی داشته باشیم.
وی در پایان از تعامل مطلوب دانشجویان با اتوبوسرانی ابراز خوشحالی کرد و گفت: شورای صنفی دانشگاه با اتوبوسرانی جلسات منظمی دارد و دانشجویان مشکلات را رصد می کنند و اگر در جایی کم و کاستی وجود داشته باشد به اتوبوسرانی منتقل می کنند و این موضوع یک همکاری و تعامل دو طرفه است.