
توصیه وزیر ارتباطات به مردم برای تنظیم بازار گوشی
وزیر ارتباطات با اشاره به جایگاه حائز اهمیت دستگاههای نظارتی برای کنترل و نظارت بر بازار حین اجرای رجیستری گفت: یکی از راهکارهای تنظیم بازار عرضه و تقاضا، عدم خرید گوشی است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد آذری جهرمی با بیان اینکه همزمان با اجرای فاز نخست طرح رجیستری که صرفا به پایش تلفنهای همراه موجود در شبکه میپردازد، شاهد سوءاستفاده و فضاسازی عدهای از فرصتطلبان در بازار تلفن همراه بودیم، اظهار کرد: هموطنان محترم توجه داشته باشند که طرح رجیستری تاکنون هیچ هزینهای برای بازار تلفن همراه نداشته و نباید ریال اضافهای بیش از ارزش واقعی گوشی به فرصتطلبان پرداخت نمایند. از سویی نظام عرضه و تقاضا نیز تغییری نکرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: هر چند در این باره نقش دستگاههای نظارتی در کنترل و نظارت بر بازار بسیار حائز اهمیت است، اما بهترین پاسخ به این موضوع عدم خرید گوشی برای تنظیم بازار عرضه و تقاضا به نفع مشتری است.
وی عنوان کرد: تأکید میکنم اجرای طرح رجیستری نباید باعث افزایش قیمت برای مصرف کننده نهائی شود.
آذری جهرمی اشارهای هم به منتقدان اجرای این طرح و آثار افزایش قیمتی که به حبابی بیجا از آن یاد کرد داشت و گفت: اگر قاچاق بد است و قاچاقچی دزد و این شرایط ضد اقتصاد مقاومتی، بایستی همه با هم در برابر آنها یکپارچه عمل کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: هر چند در این باره نقش دستگاههای نظارتی در کنترل و نظارت بر بازار بسیار حائز اهمیت است، اما بهترین پاسخ به این موضوع عدم خرید گوشی برای تنظیم بازار عرضه و تقاضا به نفع مشتری است.
وی عنوان کرد: تأکید میکنم اجرای طرح رجیستری نباید باعث افزایش قیمت برای مصرف کننده نهائی شود.
آذری جهرمی اشارهای هم به منتقدان اجرای این طرح و آثار افزایش قیمتی که به حبابی بیجا از آن یاد کرد داشت و گفت: اگر قاچاق بد است و قاچاقچی دزد و این شرایط ضد اقتصاد مقاومتی، بایستی همه با هم در برابر آنها یکپارچه عمل کنیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.