باحضور مدیرعامل بانکانصار و رئیس هیات مدیره و دبیرکلجامعه حسابداران رسمی ایران، تفاهمنامه همکاری میان بانک انصار و جامعه حسابداران رسمی ایران امضا شد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات در نشستی که به همین مناسبت تشکیل شد و آقایان فتحعلی و مجاهدی معاونان مالی و بانکداری نیز در آن حضور داشتند، ابتدا دکترسیدمحمد علوی رئیس هیات مدیره و دبیرکل جامعه حسابداران رسمی ایران طی سخنانی از امضای تفاهم نامه با بانک انصار که آن را بانکی صالح و سالم نامید ابراز خرسندی کرد و گفت: بانک انصار در سلامت کامل به سر میبرد و در جامعه وجهه بسیار خوبی دارد.
وی افزود: ما امیدواریم این بانک با جامعه حسابداران که در سراسر کشور گسترده است و عضو دارد، همکاریهای خوبی داشته باشد. وی افزود: پس از عقد قرارداد به تدریج موسسات، سرویسها و واحدهای همکارمان را تشویق به آوردن وجوهشان به بانک انصار میکنیم.
پس از صحبتهای دبیرکل جامعه حسابداران، دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار با اشاره به پیشینه این بانک در حوزه پولی و بانکی کشور گفت: به عنوان گستردهترین شبکه بانکهای خصوصی کشور دارای توان کاربردی بالای فناوریهای اطلاعات هستیم، دغدغه اصلی ما حداکثرسازی سود نیست و سود حاصله بیشتر ناشی از برکات عمل به موازین و عقود اسلامی و استعانت الهی است.
وی افزود: تصمیمات بانک انصار براساس مصالح کشور است، بیش از ۳۰ درصد منابع ما ارزان قیمت و خُرد است و همین باعث شده که ریسک کمتری نسبت به دیگر بانکهای خصوصی داشته باشیم و در هسته کسب وکار بانکداری خود، بانکداری خُرد ومتوسط را انتخاب کنیم.
مدیرعامل بانک انصار پس از آن به سیاستهای بانک انصار در حوزه مسئولیتهای اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه حمایتهای اجتماعی بانک انصار بستر مناسبی در حوزه خدمات اجتماعی به وجودآورده است. تهیه جهیزیه ارزان قیمت برای محرومین با استفاده از کالاهای ساخت داخل با سرمایههای ایرانی یکی از اقدامات زیربنایی اخیر بانک است که با عنوانهای طرح حاتم و طرح رضوان درحال اجرا است.
وی ادامه داد: ما درحال برنامهریزی برای این اقدام خیر هستیم که با واریز یک میلیون وپانصدهزار تومان از سوی افراد، یک جهیزیه برای یک خانواده در دوره افتادهترین مناطق کشور تأمین کنیم. در این طرح، ۷ قلم کالا تا سقف ۷ میلیون تومان را تأمین میکنیم.
دکترابراهیمی بستر مناسب فناوریهای نوین اطلاعات در بانک انصار را زمینهای برای گسترش خدمات بانکانصار دانسته وتصریح کرد: عمده مشتریان ما قادرند بدون حضور در شعب از این خدمات بهرهمند شوند. سیستمهای نوین ما عمدتا بومی هستند و در داخل بانک طراحی شدهاند.
مدیرعامل بانک انصار در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به ارایه خدمات بانکی مناسب بانک انصار به جامعه حسابداران رسمی کشور بیان داشت: سازوکارهای مناسبی را درنظرگرفتهایم تا به کارکنان شما خدمات ارایه دهیم. آماده ایم تا در حوزه ازدواج، خرید کالاهای ایرانی و تأمین مسکن کارکنان شما و موسسات وابستهتان مساعدت کنیم.
برپایه این گزارش، پس از سخنان دکترابراهیمی، تفاهم نامه توسط دکتر ابراهیمی و دکترعلوی به امضاء رسید.