کد خبر:۶۶۱۱۶۹

شباهت‌های کوئیک و ساینا

اگر به طراحی تیبا، سپس تیبا ۲ و بعد از آن ساینا بنگریم، متوجه می‌شویم که کوییک، نقطه عطفی در این دیزاین‌های قبلی است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ اگر به طراحی تیبا، سپس تیبا ۲ و بعد از آن ساینا بنگریم، متوجه می‌شویم که کوییک، نقطه عطفی در این دیزاین‌های قبلی است. اینکه سازنده وطنی تلاش کرده تا چهره‌ای اسپرت‌تر با استفاده از برخی آپشن‌های روز، چون دیلایت، فلاپ، رینگ‌های زیباتر و… را در نمای خودرویش به‌کار بگیرد، از آن می‌توان یک نکته خوب را برداشت کرد.
 کوئیک همان پراید قدیمی است/ کوئیک فقط چهره زیبایی دارد
این امر دیگر در ایران باب شده که شما یک موتور تولید می‌کنید، سپس بر رویش بدنه و طرح‌های گوناگونی از خودرو‌ها را سوار کرده و با نام گذاری‌های مختلف، تلاش دارید تا از ورود یک محصول جدید خبر دهید! در واقع بر خلاف کمپانی‌های مطرح که یک ماشین را با چندین مدل موتور عرضه می‌کنند، در اینجا یک موتور را با چندین مدل بدنه می‌فروشند، قضیه‌ای که واقعا بد است!
کوئیک همان پراید قدیمی است/ کوئیک فقط چهره زیبایی دارد
در کوییک، از همان موتور ۱۵۰۰ سی‌سی تیبا و ساینا استفاده شده. رقمی که اگر آن را در کنار گشتاور ۱۲۸ نیوتن متری بگذاریم، متوجه شباهت کامل مشخصات انجین با موتور ساینا و تیبا می‌شویم. کوییک به هر حال ارزان‌ترین گزینه اتوماتیک بازار خودرو است. خبرگزاری دانشجو در حال بررسی و تکمیل اطلاعات درباره این تازه وارد نارنجی پوش است.
 
 
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
البته این که فرمودین به جای "کوئیک" اسمشو "اسلو" بذارن
باعث ناراحتی مسئولین شدین (-: مسئولین مربوطه فرمودند که نام این محصول خارجی نیست و صرفا تشابهی غیر عمد با کلمه "کوئیک" در زبان انگلیسی است D-:
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
دلشون خوشه ماشین ساختن
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار