کد خبر:۶۷۰۷۶۱
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی:
یادگیری در مدارس الکترونیکی میشود
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با اشاره به اینکه در آینده یادگیری در مدارس و دانشگاهها الکترونیکی میشود، گفت: در حال حاضر حدود ۳ هزار دانشجو در حوزه یادگیری الکترونیکی فعالیت میکنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدامید فاطمی در افتتاحیه برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی اظهار داشت: برگزاری این کنگره به صورت سالانه مورد توجه قرار گرفته و این مسئله توجه به آن میتواند نتایج و موفقیتهای زیادی را به همراه داشته باشد.
وی افزود: تحقیقات گستردهای نیز در این زمینه صورت گرفته و اجتماعی از متخصصان در این رابطه با یکدیگر همکاری میکنند. همچنین مقالات و تحقیقات زیادی ارسال و به دبیرخانه کنگره واصل شده است.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ادامه داد: این کنفرانس با همکاری تعداد زیادی از دانشگاهها، پژوهشگاهها، اندیشمندان و و پژوهشگران کشور برگزار شده است تا محیطی برای عرضه آخرین پیشرفتهای پژوهشی و فناورانه در زمینه نقش محتوای الکترونیکی در یادگیری و با تمرکز بر یادگیری الکترونیکی در مدارس فراهم کند.
فاطمی گفت: این کنفرانس دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با محتوای الکترونیکی و یادگیری در مدارس در حوزههای مختلفی همچون علوم تربیتی، «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فناورانه و مهندسی» است.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی عنوان کرد: عمل و هنر یادگیری و یاددهی در محتوای الکترونیکی، منابع بازآموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوریهای نوین در توسعه سامانهها و محیطهای یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از جمله محورهای اصلی این کنفرانس است.
وی خاطرنشان کرد: در این کنگره علاوه بر ارائه مقالات و کارگاههای آموزشی، سخنرانیهای کلیدی، کلیپهای تخصصی، میزگرد و نمایشگاه تخصصی و جشنوارههای تولید محتوا و نشستهای تخصصی برنامهریزی شده است.
فاطمی تصریح کرد: از آنجایی که یادگیری در آینده مبتنی بر مبنای الکترونیکی بوده و نسل جدید دانشجویان نیز در این حوزه به صورت دیجیتال فعالیت دارند، همچنین روشهای نوین تعلیم و تربیت و پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شده که به این مسئله توجه کنیم و باید این موضوع را مدنظر قرار داد که یادگیری در آینده الکترونیکی خواهد بود و باید برنامهها را بر مبنای فناوری به پیش ببریم.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ هزار دانشجو در رشته یادگیری الکترونیکی فعال هستندو در آینده یادگیری در مدارس و دانشگاهها الکترونیکی میشود، گفت: امیدواریم از طریق برگزاری این کنگره شاهد دستاوردهای بزرگی باشیم.
وی افزود: تحقیقات گستردهای نیز در این زمینه صورت گرفته و اجتماعی از متخصصان در این رابطه با یکدیگر همکاری میکنند. همچنین مقالات و تحقیقات زیادی ارسال و به دبیرخانه کنگره واصل شده است.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ادامه داد: این کنفرانس با همکاری تعداد زیادی از دانشگاهها، پژوهشگاهها، اندیشمندان و و پژوهشگران کشور برگزار شده است تا محیطی برای عرضه آخرین پیشرفتهای پژوهشی و فناورانه در زمینه نقش محتوای الکترونیکی در یادگیری و با تمرکز بر یادگیری الکترونیکی در مدارس فراهم کند.
فاطمی گفت: این کنفرانس دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با محتوای الکترونیکی و یادگیری در مدارس در حوزههای مختلفی همچون علوم تربیتی، «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فناورانه و مهندسی» است.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی عنوان کرد: عمل و هنر یادگیری و یاددهی در محتوای الکترونیکی، منابع بازآموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوریهای نوین در توسعه سامانهها و محیطهای یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از جمله محورهای اصلی این کنفرانس است.
وی خاطرنشان کرد: در این کنگره علاوه بر ارائه مقالات و کارگاههای آموزشی، سخنرانیهای کلیدی، کلیپهای تخصصی، میزگرد و نمایشگاه تخصصی و جشنوارههای تولید محتوا و نشستهای تخصصی برنامهریزی شده است.
فاطمی تصریح کرد: از آنجایی که یادگیری در آینده مبتنی بر مبنای الکترونیکی بوده و نسل جدید دانشجویان نیز در این حوزه به صورت دیجیتال فعالیت دارند، همچنین روشهای نوین تعلیم و تربیت و پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شده که به این مسئله توجه کنیم و باید این موضوع را مدنظر قرار داد که یادگیری در آینده الکترونیکی خواهد بود و باید برنامهها را بر مبنای فناوری به پیش ببریم.
دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ هزار دانشجو در رشته یادگیری الکترونیکی فعال هستندو در آینده یادگیری در مدارس و دانشگاهها الکترونیکی میشود، گفت: امیدواریم از طریق برگزاری این کنگره شاهد دستاوردهای بزرگی باشیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.