کد خبر:۶۸۶۰۵۰

استفاده از پیامک سفید به‌جای پیام تبلیغاتی

یک کارشناس بخش فناوری اطلاعات گفت: سازمان‌ها، شرکت‌ها، و صنوف برای اطلاع‌رسانی به اعضا و مشتریان خود پیامک‌های سفید را که با رضایت افراد ارسال شده و امکان مسدود کردن آن وجود دارد، بفرستند.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دریافت انبوهی از پیامک‌های تبلیغاتی یکی از مشکلاتی بوده که افراد با آن مواجه‌اند و برای رهایی از این امر اقدام به بستن کلیه پیام‌های تبلیغاتی خود می‌کنند؛ در این میان برخی پیامک‌های اطلاع رسانی نیز که سازمان‌ها، واحد‌های صنعتی و صنفی می‌خواهند به مشتریان و حتی کارمندان خود بفرستند با مشکل مواجه می‌شود.

وحید خسروی یکی از فعلان بخش فناوری ارتباطات در این باره اظهار داشت: برای رفع این مشکل ارسال پیامک‌های به اصطلاح سفید پیشنهاد می‌شود، زیرا این پیامک با کسب رضایت مشتری برای وی ارسال می‌شود و ایجاد مزاحمتی برای آن‌ها ندارد.

وی افزود: مسدودسازی پیامک‌های تبلیغاتی باعث شده بود که اصناف وشرکت‌هایی که قصد اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خود را داشتند نتوانند پیامک‌های موردنظر را برای مخاطبان و مشتریان ارسال کرد.

خسروی اظهار کرد: بر این اساس صنوف مختلف می‌توانند پیامک‌های اطلاع رسانی را برای مشتریان خود ارسال کنند و به مشتری و دریافت کننده پیام نیز بر خلاف پیامک‌های تبلیغاتی این امکان داد می‌شود که دریافت این پیامک‌های رایگان را در صورت عدم رضایت، غیر فعال کنند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار