رهبرانقلاب چگونه ماهیگیری اپوزیسیون از ماجرای «تعرض به دانش‌آموزان» را به هم زد؟
گزارش/ واکنش توییتری‌ها به جنایت مدرسه غرب تهران
رسانه‌های مخالف و برخی خبرنگاران حامی دولت در رفتاری قابل پیش‌بینی با ماهیگیری از آب گل‌آلود اقدام به قلب واقعیت مساله تعرض به نوجوانان کرده و این جنایت را حاصل پیاده نکردن سند 2030 دانستند. در حالی که شواهد گویای واقعیتی غیر این بود.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
اتفاقا هدف مدرسه مزبور هم دادن آموزش جنسی در راستای 2030بوده است دیگر!
خوب کارش به اینجا ختم می شود.
غربیها هم دقیقا ابتدا از انقلاب حنسی و آموزش جنسی در مدارس شروع کردند و به
اینجا رسیدند و حالا هم در حال تحمیل این آموزشها به سایر کشورها هستند.
ناشناس
Germany
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
مخالفین نظام بهتر است ، اول صفحه اینستاگرام یکی از اعضای هیئت مدیره این مدرسه رو ببینید (رجانیوز منتشر کرده) و بعد کثافت کاری های خودشونو که به اسم آزادی در این مملکت مرتکب می شوند، به خود نظام نسبت بدهند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
آقاقان و خانمهای کدخدا پرست لطفا این سند مفید 2030 را در مدارس خصوصی فرزندان و اقوام و دوستان خودتان ایجاد کنید و لذت ببرید این مردم خداپرستند و مطمئن باشید سفره همه شما را جمع خواهند کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
‌ شنیده شده مدیر مدرسه غیر انتفاعی که ناظم آن به دانش آموزان این مدرسه تجاوز کرده از حامیان چهارشنبه های سفید و سند ۲۰۳۰ بوده است.

مسلما اگر سند ۲۰۳۰ در کشور اجرا شود با صحنه هایی به مراتب بدتر از این در تمام مدارس و مکان ها روبرو خواهیم بود.

البته در این‌ چند سال شبکه های ماهواره ای و کانال ها و پیج های مستهجن تلگرام و اینستاگرام و .... هم فساد و میل به شهوترانی را تا درون خانه ها و ذهن بزرگ و کوچک جامعه رسوخ داده اند که باز نقش تک تک افراد جامعه از جمله سلبریتی ها و برخی اعضای دولت فعلی در تقویت و دفاع از این بسترها و زمینه های فسادزا بصورت مستقیم و غیر مستقیم پررنگ است.

کارشناسان‌ معتقدند باید تا دیر نشده با جدیت و بدون کمترین اغماض عوامل اصلی و حامیان فساد و ولنگاری در جامعه را در هر رده و مسئولیتی دادگاهی و مجازات کرد و این جدیت و برخورد نباید دوره ای و موقت باشد.

#چهارشنبه_های_سفید
#سند۲۰۳۰
#اینستاگرام
#شبکه_های_مستهجن
#جهنم_زورکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
ما با نادان هایی طرف هستیم که میگن آمار تجاوز در آمریکا و سایر کشورای اون ور آبی انقدره... از هر دو نوجوان یکی به بیماری مقاربتی دچاره یا اینکه از طریق نزدیکی جنسی بیماری های عجیب و غریب بهش منتقل شده... بعد از طرفی میگن اونا آموزش جنسی دارن در مدارس! ما هم اگر میخوایم مثل اونا نشیم باید آموزش جنسی بدیم!


دقیقا چطوری اونا که آموزش جنسی از همه نوعش از جمله مدارس و دارن و تو فیلم و سریال و انیمیشن مسائل جنسی و از سطح اول تا سطح آخر به تصویر میکشن و به این روز افتادن و شکست خوردن و نیمی از جمعیتشون حرام زاده است طبق آمار سازمان ملل!

تقلید آموزش جنسی شون باعث پیش گیری از این مسائل در ایران میشه!؟! اونا اجرا کردن و شکست خوردن! اون وقت ما بیایم اجرا کنیم از روی اونها که شکست خوردن؟!؟!

اصلا ما کشور مسلمان نیستیم! بودایی ام که بودیم عقل سلیم نمیگه که بابا شما داری میگی اونجا این همه مساله هست بیماری ها چقد از طریق جنسی منتقل میشن به خصوص برای نوجوانان و کودکان و چقدر این مساله و این شکست ها داره از اموزش جنسی نشات میگیره بعد میگی اوه اوه ممکنه به ایرانم این چیزا برسه! و در نهایت نتیجه میگیری که آموزش جنسی باید بدی؟!؟! بیایم همون آموزش جنسی و بدیم اینجا؟!؟ چطوری به این نتیجه رسیدن اینا؟!!؟


یعنی شما فک کنید برای طرح تحول سلامتن همچین نوابغی نشسته بودن به نتیجه رسیدن... گفتن آقا طرح سلامت تو این کشورا اجرا شده و به شکست خورده! برای همین قبل از شکست زودتر باید این طرح و اجرا کنیم!!!!

به خدا اینا چیزی تو سرشون نیست!

ای خدا این احسان علیخانی رو هدایت کننننن! هدایت نکنی به خودت قسم نفرینش میکنیم که از هر چیزی برای چرند گویی سو استفاده میکنه!
ارسال نظرات
آخرین اخبار