سعیدی: به پزشکیان گفتم اسلحه در اختیارم بگذارید تا با داعش بجنگم
ماجرای حمله تروریستی داعش به مجلس
نماینده تبریز گفت: در روز حمله داعش به مجلس به پزشکیان گفتم سابقه 30 ساله در سپاه را دارم و اکنون نیز آماده هستم که سلاح در اختیار بگیرم و با داعشی ها بجنگم.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
جناب سعیدی مجلس محافظ دارد اگرقراراست باداعش بجنگید باید سوریه ویاجاهای دیگرتشریف ببرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
جناب آقای سعیدی لطفا با داعشی های مجلسی که برجام رو در 20 دقیقه تصویب میکنند و fatf رو قرار تصویب کنند بجنگید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
اقای سعیدی شما جیب ما را نزن ..جنگ پیشکش...شما اگه راست میگید برو جلوی دزد ها و اختلاس گران را بگیر...
ناشناس
Germany
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
شما بع فکرقوو خویشان نباشید ماخو مان یادشمن می جنگیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
والله داعش تا مدیران و مسولان دزد داعش دشمن بیرونی ولی مجلس ودولتی دشمن درونی. باید گفت چراداعش مجلس راهدف قرار دادند.؟چراجاهای دیگر نه؟چرا فیلم برداری داعش با اینها فرق می کرد؟اصلا چرا سمت صحن مجلس نرفتند.و خیلی چراهای دیگر.محافظین چه شدند و جواب ها رو روشن بیان کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
موقع حمله داعشی ها که درب های ورودی به صحن که بسته شده بود و بقول رسانه ملی نمادین!! نمازتون رو هم در صحن مجلس خوندین از کجا اسلحه تهیه میکردید !!؟ آخه مگه در صحن مجلس اسلحه نگهداری میکنند که از ی پزشکیان اسلحه خواستید !!؟ / دوست دارید بهتون بگن قهرمان !؟ قهرمان های واقعی کسانی مثل حاج قاسم سلیمانی هستند که میروند در جمع هزاران نفری داعشی ها ومقابل ابوبکر البغدادی می نشینند و قدرت پوشالی داعش رو به سخره میگیرند و زیر سوال میبرند / بعضی ها که قهرمان دیپلماسی!! خطاب میشدند دیدیم چطوری جواب قاطع به بدعهدی های امریکا دادند!؟ هنوز هم از روش ایمیل و توئیت و نامه استفاده میکنند !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
با این حرف ی سعیدی مشخص میشود که در زمان حمله داعشی ها به مجلس ظاهرا مجلس آرام بوده و سرجاشون نشسته بودند اما ترس و دلهره ای که در برخی نمایندگان وجود داشته باعث شده که امثال ی سعیدی برای غلبه بر اظطراب دسته جمعی نمایندگان ، بگویند [نگران نباشید] اسلحه دراختیارم بگذارید تا با داعشی ها بجنگم سابقه 30 ساله در سپاه رو دارم/ البته ترس و نگرانی در این فضا کاملا طبیعی است و قابل سرزنش نیست اما اینکه در آرام بودن نمایندگان غلو و بزرگنمایی بیش از حد انجام شود غیر واقعی است وقتی شما تصاویر انزمان مجلس رو نگاه میکنید متوجه می شوید که یک نظم دستوری و مصنوعی در نشستن نمایندگان سر جایگاه خودشون وجود داره چراکه قراره مثلا آرامش نمایندگان از شبکه خبر نمایش داده شود وگرنه اگر همه ارام باشند که نیاز نیست شما درخواست اسلحه بکنید و اونهم اسلحه ای که سراسیمه!!! تهیه شده/ الان هم عرض میکنیم که هرچه غلو کنید بیشتر فضای دلهره و ترسی که برخی نمایندگان داشتند لو میره و اشکار میشه
ارسال نظرات
آخرین اخبار