
وزیر آموزش و پرورش:
۱۰ درصد مدارس کشور هنوز دونوبته هستند
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰ درصد مدارس کشور هنوز به صورت دو نوبته اداره میشوند و ۳۰ درصد مدارس نیز نیازمند تخریب، بازسازی و مقاومسازی هستند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی خیرین مدرسهساز کشور که در مدرسه دارالفنون تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از افتخارات مردم ایران، انجام کار خیر است و یکی از اقدامات خیر، مدرسهسازی است.
وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش به خود میبالد که بیش از دو دهه پیش مردمی از این بوم به پاخاستند و تشکل مدرسهسازی را ثبت کردند و مسئولیت جذب خیرین را برای مدرسهسازی به عهده گرفتند.
بطحایی تصریح کرد: از ۵۳۰ هزار کلاس درس در کشور، بیش از ۱۱۰ هزار کلاس توسط خیرین احداث شده است و آوردهای بیش از دولت در سالهای اخیر داشتهاند.
وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: ۱۰ درصد مدارس کشور هنوز به صورت دو نوبته اداره میشوند و ۳۰ درصد مدارس نیز نیازمند تخریب، بازسازی و مقاومسازی هستند.
وی به حضور بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسهساز در داخل کشور و ۱۰۰۰ خیر مدرسهساز در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره)، مدرسهسازی را توسعه آخرت نامیدند.
بطحایی ادامه داد: تلاش در راه مدرسهسازی، جهادی مقدس است و در میهن اسلامی، این مهم همواره رو به رشد بوده است.
وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش به خود میبالد که بیش از دو دهه پیش مردمی از این بوم به پاخاستند و تشکل مدرسهسازی را ثبت کردند و مسئولیت جذب خیرین را برای مدرسهسازی به عهده گرفتند.
بطحایی تصریح کرد: از ۵۳۰ هزار کلاس درس در کشور، بیش از ۱۱۰ هزار کلاس توسط خیرین احداث شده است و آوردهای بیش از دولت در سالهای اخیر داشتهاند.
وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: ۱۰ درصد مدارس کشور هنوز به صورت دو نوبته اداره میشوند و ۳۰ درصد مدارس نیز نیازمند تخریب، بازسازی و مقاومسازی هستند.
وی به حضور بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسهساز در داخل کشور و ۱۰۰۰ خیر مدرسهساز در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره)، مدرسهسازی را توسعه آخرت نامیدند.
بطحایی ادامه داد: تلاش در راه مدرسهسازی، جهادی مقدس است و در میهن اسلامی، این مهم همواره رو به رشد بوده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.