بسته کش‌دار!
در شرایطی که بعد از خروج آمریکا از برجام و طرح موضوع برجام اروپایی، دولت حداکثر ۲ ماه زمان به اروپا برای ارائه تضمین‌های لازم به منظور حفظ برجام داده بود، اما حالا اروپا از ارائه بسته کامل پیشنهادی خود تا ماه نوامبر یعنی ۱۳ آبان سخن گفته است
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
برای خنثی شدن همه توطئه های دشمن؛ همه ما نیاز داریم تا در مقابله با تخریب ؛ یک تن واحد باشیم و از اختلافات سلیقه ای چشم پوشی کنیم.در اینصورت است که دشمن با از دست دادن ابزارهای داخلی " خود ساخته اش" ناتوان و مجبور به پذیرش حضورمان در صحنه های بین الملی و احترام به استقلالمان میشود.
ما دیروز دیدیم که دشمن و عواملش در جنوب و غرب کشور ؛ بی شرمانه ؛ تا خانه ما آمده بودند و امروز شما ؛ دانشجویانمان در آزمایشگاه خود ؛ حضور آنان را در دانشگاه لمس کرده اید. رنج شهادت عزیزانمان و نا مهربانی های مدیران داخلی و درد سیاسی کاری ها را تحمل و دم نزدیم تا مبادا دشمنانمان از آنها سوء استفاده کنند.
اکنون راه حل برای پایداری میهن اسلامی؛ تشکیل شورایی اجرایی از سلیقه های مختلف برای مشاوره و آموزش و ایجاد آمادگی ملت برای مقابله با دشمنان خارجی در دانشگاه ها ست. هجوم ناگهانی دشمنان نا امید و مزدوران شکست خورده داخلی آنها را به ملت های همسایه به دفعات دیده ایم و آگاه هستیم که خواب آنرا هم به دفعات برای ما دیده بودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار